Steken in mijn polsen..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Steken in mijn polsen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-13 00:04

Hoihoi!
Ik heb een probleempje.. Sinds een tijdje heb ik last van mijn polsen.. Soms als ik aan het paardrijden ben, voeld het alsof er bijv een 'vastklikt' ik kan deze dan wel gewoon bewegen maar er zit dan een pijn die niet weggaat. Dit gebeurde vaker en vaker en het werd irritant. In het begin dacht ik van; okee dit is raar... Maar het werd echt irritant. Maar het werd meer. Het gebeurde ook als ik niks met mijn handen deed.. Weer een stekende pijn.. Maar nu weer.. Ik zat op de bank, zet me af om op te staan, en weer schiet er een pijnscheut door mijn pols heen.. :( het begint nu heeeeel vervelend te worden want het doet echt zeer..

Ik ben al eens naar de dokter geweest voor een van mijn polsen omdat er een zeurende 'pijn' zat.. Heb toen zelf gevraagd of het veen erosie kon zijn, omdat ik veel met de computer werk voor school. Dit kon niet want ik was nog jong, en deed het er niet lang genoeg voor. Conclusie; over belast. (Inmiddels wel een pentablet aangeschaft.) Maar in mijn knieën heb ik ook vocht gehad dat voor een zeurende pijn zorgde. Ook fysio voor gehad en dat is veel minder..

Het gekke is dat deze pijnscheuten in allebei mijn polsen voorkomen..

Wie heeft er een idee? Ik wil van de week wel naar de dokter maar wil graag wat ideeën hebben zodat ik dit ook kan aankaarten en niet weg gestuurd word met overbelaste polsen...

Alvast bedankt!

Anoniem

Re: Steken in mijn polsen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 00:08

Klinkt een klein beetje als hoe bij mij het Carpaal Tunnelsyndroom begon.
Inderdaad met afzetten of bijv. een deurkruk zwaar naar beneden moeten duwen etc.

Heb je na die steken ook echt een heftige pijn die maar héél langzaam weer wegtrekt?
En heb je s'nachts ook ergens last van?

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-13 00:12

Zijn idd steken die wegtrekken.. Word er niet wakker van 's nachts, heb er 's ochtends wel last van, dan 'kraken' mijn polsen. Zo voeld het dan, je hoort niks.

Heb even gegoogled maar geen pijn in vingers, of hand, en geen tintelingen in vingertoppen..

Als je de afbeelding op deze pagina kijkt, zit de pijn bij mij tussen het woordje 'door' en het woordje 'tunnel' (heb het over het tekstje dat bij de streep in de hand hoort).
http://www.neurochirurgie-zwolle.nl/pat ... l-syndroom

Het is dus echt mijn pols, waar je vlak boven je hand je vingers om kan sluiten, en vlak onder de bultjes (botjes aan de zijkant). Als ik daar met m'n andere vingers wat kracht op zet als ik het vast heb, voel ik ook alles kraken/ bewegen.. Geen idee of dat normaal is :=