maar toch ben ik benieuwd of er meerdere mensen zijn waarbij oplosbare hechtingen niet oplossen.
in 2010 ben ik aan mijn kaak geopereerd (apex resectie), na 2 weken terug op controle en toen zijn de hechtingen (die na ca 1 week opgelost hadden moeten zijn) verwijderd.
In 2011 een dubbele apex resectie waarbij ook mijn verhemelte open ging. Ik heb 3 weken niet kunnen eten, amper drinken en niet kunnen praten omdat de hechtingen, die met 5 dagen opgelost zouden zijn(dit hoorde ik dus achteraf), nog steeds in m'n mond zaten. Na 2,5 week was ik het zat en had mijn vriend een afspraak voor mij gemaakt. Met 3 weken zijn ze er toen uitgeknipt.
vorig jaar heb ik een operatie aan m'n neus gehad. De blauwe hechtingen zijn eruit gehaald na een week, en de andere moesten vanzelf oplossen. Dit zou nog max 2 weken duren.Bij ongeveer de helft waren de knoopjes losgeraakt door de zalf, deze zijn er uitgekomen (niet opgelost, maar gewoon losgeraakt) en de rest is er 2 maanden na de operatie uitgeknipt.
nu heb ik 1,5 week geleden weer een operatie aan m'n neus gehad. Hechtingen die erin zijn gegaan zouden binnen een week zijn opgelost volgens de chirurg.
natuurlijk zaten al die dingen er nog gewoon. Vanavond heb ik er 1los gekregen, deze is gewoon helemaal intact eruit gekomen. Niet opgelost niks.
door het vele gebruik van de zalf is het knooopje losgeraakt waardoor de hechting eruit kon. Nu de ander 7 nog

zijn er nog meer mensen waarbij oplosbare hechtingen gewoon niet werken? En wat hebben jullie gedaan? Is dit ergens genoteerd in jullie medisch dossier?
bij mij is het nu elke,keer afgedaan als "incident" en "zulke dingen komen heel soms voor".