Magneetsieraden: wie heeft er ervaring mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Magneetsieraden: wie heeft er ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 18:13

Ik ben benieuwd naar ervaringen met magneetsieraden.
Diegenen die ze dragen, voelen die zich echt beter of is het een mooi commercieel praatje van de winkeliers?

Dewii
Berichten: 4549
Geregistreerd: 19-05-06

Re: Magneetsieraden: wie heeft er ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 18:40

Ik heb een armband met magneet. Ik vind het lastig te zeggen of het echt helpt of niet, omdat zo veel dingen beïnvloeden hoe je je voelt. Ik heb wel het gevoel dat ik iets stabieler ben, maar ja, mocht dat toeval zijn, heb ik in elk geval een mooi sieraad, toch? :)

Vissy

Berichten: 132
Geregistreerd: 09-04-13

Re: Magneetsieraden: wie heeft er ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 18:43

Ik heb er sinds kort ook een. Of het werkt geen idee maar draag hem ook snachts en heb wel het idee dat ik er beter door slaap! En slaap sneller in! Terwijl m'n masseuse juist d'r armband afdoet als ze gaat slapen want die voelt het heel erg stralen soort.
Ben ook wel iets rustiger maar of dat nou komt door de armband durf het je niet te zeggen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 18:46

Bedankt.
Waar hebben jullie de sieraden gekocht?

Vissy

Berichten: 132
Geregistreerd: 09-04-13

Re: Magneetsieraden: wie heeft er ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 18:48

Ik heb de armband via m'n masseuse. Zij verkoopt het merk Energetix.
Ze hebben best hele mooie dingen. De armband die ik heb heeft 2 magneetjes en een strook koper aan de binnenkant. Schijnt ook weer ontstekingsremmend te zijn oid.

Dewii
Berichten: 4549
Geregistreerd: 19-05-06

Re: Magneetsieraden: wie heeft er ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 19:32

Ik heb hem op een pasar malam gekocht, weet helaas niet meer van welk merk. Mijn armband heeft ook twee magneetjes :j .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 20:02

Ik heb een gewone armband die ook dicht klikt met magneten. Zou dat dan ook heilzaam zijn of zijn het speciale magneten die een armband moet hebben?
Eigenlijk geloof ik er niet echt in maar ben wel benieuwd naar jullie ervaringen.

Dewii
Berichten: 4549
Geregistreerd: 19-05-06

Re: Magneetsieraden: wie heeft er ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 08:56

Oh, dat is wel een goede vraag :j . Misschien zou je dat een keer aan een bedrijf die zulke sieraden verkoopt voor kunnen leggen, hoewel dan natuurlijk wel te verwachten is dat je een erg subjectief antwoord krijgt. Ik heb het proberen te Googlen, maar het enige wat ik vond was dat die magneten niet zo sterk zijn als die in echte magneet armbanden. :?

laauraax
Berichten: 181
Geregistreerd: 01-09-13

Re: Magneetsieraden: wie heeft er ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 11:01

Vriendin van mij, wij waren samen op een markt aan het lopen en kwamen toen ook zon kraampje tegen. Die vrouw had toen een testje gedaan dat ze tegen je aan gaat duwen met en zonder armband, en als je hem om had was je meteen heel sterk :') Althans dat was de bedoeling, die vriendin van mij gelooft niet zo snel in die dingen. Die vrouw van dat kraampje kende heel veel mensen die nu van hun acne af zijn en van pijn klachten etc. Tja, ik weet het niet. Misschien als ik ooit een heel mooi sierraad ervan zie dat ik het wel eens ga proberen.

WiskyBokjes
Berichten: 9755
Geregistreerd: 14-03-07

Re: Magneetsieraden: wie heeft er ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 15:03

Ik heb ook een armbandje met 2 magneten, gekocht op de huishoudbeurs (even de naam van het bedrijf kwijt).
Naar mijn idee helpt dat ding voor geen meter, maar dat komt misschien ook omdat ik niet weet wat er eventueel zou moeten veranderen/verbeteren. Ik draag 'm om dat ik 'm mooi vind. :)

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Magneetsieraden: wie heeft er ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 15:12

Mijn moeder heeft net 1 gekocht, zelf geloof ik er niet in. Haar werd verteld dat het o.a. hielp om afvalstoffen te verdrijven, maar dan moest ze wel eerst veel water gaan drinken elke dag, anders kon ze last krijgen van de magneet :') Jaja! Ik denk dat je erin moet geloven, net als placebopillen.

MiraLooks

Berichten: 323
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: Velserbroek

Re: Magneetsieraden: wie heeft er ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 15:17

ik vind het boel-chips. Er is nog nooit wetenschappelijk bewijs voor geleverd. Koop m omdat je het leuk vind maar koop m niet als wondermiddel want dat is zonde van je geld.

jesito
Berichten: 12806
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 20:40

Per toeval vandaag een sierraad van Energetix gekocht op het JIM in maastricht.
Ik vond 'm mooi en daarom heb ik 'm gekocht.
Die vrouw begon een heel verhaal over de magnetische werking, waarop ik zei: Het zal wel, ik ben daar sceptisch in en ik koop 'm daar niet voor.
Als ik dadelijk het parcour mee spring, kunnen we stellen dat het werkt.
Was die ook stil.

Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 01:34

Ik heb weleens een magneten ketting gehad. Helaas is die stuk. Ik geloof er zelf niet echt in.
Maar ik droeg hem wel tegen de hoofdpijn. Had er toen ik hem droeg ook nooit last van. Nu ik hem niet meer heb heb ik toch weer regelmatig hoofdpijn. Denk zelf dat het meer tussen de oren zit maar wat maakt het uit als het maar werkt.

Astaloca

Berichten: 8242
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Winterswijk

Re: Magneetsieraden: wie heeft er ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 01:41

Ik denk persoonlijk ook dat het tussen de oren zit. Dat als je het draagt je later gaat denken dat het ook daadwerkelijk helpt..