Ik had vrijdag een feestje, het was eerst ontzettend gezellig maar liep vervolgens tótaal uit de hand.
PB als je het wilt weten.
ik voelde me niet zo heel goed door de lasagna die ik at die avond en zat op een bankje met een bekertje water, vervolgens kwam er een jongen naar me toe, deze jongen was een vriend van mij.
Hij deed zn arm om mn nek, zette 2 vingers onder mn kaak en trok me zo van de bank af.
Ja auw dus. Ik heb vervolgens de gehele avond met een icepack op m'n kaak gelopen wat niet heeft geholpen. Ander halfuur later kreeg ik een discussie met een andere vriend, hij had ontzettend veel op en was stront irritant.
Hij gaf me zomaar een duw waardoor ik op de grond viel omdat de vloer spekglad was geworden. Ik werd boos hij zei dat ik 'm moest slaan (?). Erg vreemd ja.
Vervolgens gaf hij mij ineens een klap op m'n icepack waar ik nog steeds mee rond liep.
Zo kreeg m'n kaak een 2e klap te verduren.
Volgende dag erg veel pijn, het was best opgezet. En in de middag een flinke kopstoot met paardje gekregen, jawel tegen dezelfde kaak.
Voor nu is het nog steeds dik, en het doet echt vreselijk veel pijn. Ik kan amper kauwen en als ik in bed lig kan ik niet op die kant van m'n gezicht liggen..
Zou de huisarts hier iets mee kunnen? Of kan het sowieso geen kwaad om even langs te gaan?