Nu we radeloos zijn besluit ik om wijs bokt te raadplegen..
Het gaat gewoon om persoon x om privacy te houden

Maar voor het gemak zeg ik hij.
Hij gaat slapen om 10 uur/half 11 omdat hij om 6 uur op moet. Hij hoeft pas 8 uur op zijn werk te zijn maar de oorlog begint als de wekker gaat. Hij hoort hem totaal niet. Na flink wat schoppen en duwen zet hij hem uit ( waaronder hij flink scheld en boos word ) wekker staat trouwens aan de andere kant van de kamer. uit alle macht probeer ik hem overeind te houden want hij stort weer neer op bed als de wekker uit staat.. maar zelfs dan word hij link en pakt me op en zet mij gewoon aan de kant ( en ik ben geen lichtgewichtje.. ) en kruipt onder de dekens is vertrekt gelijk. Op dat moment pak ik een glas ijskoud water en gooi dit over zn gezicht. totaal geen! reactie.. hij gorgelt alleen ff, scheld en slaapt dan weer door. dan beginnen we met praten, duwen, trekken, dat hij nu echt een keer op moet staan ! ( op dit moment is het meestal half 7 ) hij moet kwart over wegrijden. Dan blijf ik aan hem plukken en duwen dat hij echt eruit moet ! ( ik heb ook binnenkort werk dus ik moet zelf weg om 7:20 ) enige wat hij doet is wegduwen en zeggen dat ik weg moet gaan. Nog een glas water.. niks..
Dan word ik boos ( frustraties.. logisch ? ) En dan wil ik hem overeind zetten maar hij slaapt gewoon echt ! Dan knijp ik hem omdat hij anders echt te laat komt, dan springen zijn ogen open en scheld hij loeihard, schreeuwen dat ik hem met rust moet halen. als ik zijn arm wil pakken spant hij deze helemaal aan zodat ik niks kan.. en uiteindelijk om 5 over 7 staat hij boos op ( nog in slaap ) en begint langzaam aan te kleden
zodra hij aangekleed is.. ( ondertussen nog doorschelden en gedoe ) na een tijdje lijkt het alsof er in een keer knop omzet ?! hij is superlief. en dan kijkt hij me aan waarom ik huil
Hij heeft werkelijk geen idee wat hij doet.. en ik geloof het ook wel. Want het hele huis heeft er last van en regelmatig komen er wel emotionele gesprekken of ik niet bij hem weg ga door dit..
We hebben een slaaponderzoek laten doen in het ziekenhuis. Hier had hij thuis de hele dag en nacht een hersenmonitor bij die alles bij hield. opschrijven wat hij at. Uiteindelijk terug naar het ziekenhuis. daar de hele dag gezeten, hij moest steeds 20 min slapen en dan weer wakker worden om te zien wat er gebeurt in zijn slaap. Maar natuurlijk werd hij easy wakker daar omdat hij de boel niet kent en steeds een vreemde hem wakkerschud als hij net in slaap valt.. Na maanden wachten op resultaat zei het ziekenhuis : Er is niks te vinden.. misschien wat vroeger naar bed gaan..
Afijn, hij vroeger naar bed 8/9 uur. Nog steeds hetzelfde.. Nu hebben we melatonine gekocht ( 3 mg ) waar hij sinds gisteravond mee begonnen is.. vanochtend heeft het in ieder geval niet geholpen..
Ik ben een beetje einde raad.. Stel er gebeurt ooit wat ? hij zal niet wakker worden van een brandgeur ? stel hij heeft kinderen en deze roepen hem s'nachts ?
Heeft misschien iemand hetzelfde meegemaakt of misschien raad ?