Klap tegen kaak gehad

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Klap tegen kaak gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 19:48

Hallo Bokkers,

Ik had vrijdag een feestje, het was eerst ontzettend gezellig maar liep vervolgens tótaal uit de hand.
PB als je het wilt weten.

ik voelde me niet zo heel goed door de lasagna die ik at die avond en zat op een bankje met een bekertje water, vervolgens kwam er een jongen naar me toe, deze jongen was een vriend van mij.
Hij deed zn arm om mn nek, zette 2 vingers onder mn kaak en trok me zo van de bank af.
Ja auw dus. Ik heb vervolgens de gehele avond met een icepack op m'n kaak gelopen wat niet heeft geholpen. Ander halfuur later kreeg ik een discussie met een andere vriend, hij had ontzettend veel op en was stront irritant.
Hij gaf me zomaar een duw waardoor ik op de grond viel omdat de vloer spekglad was geworden. Ik werd boos hij zei dat ik 'm moest slaan (?). Erg vreemd ja.
Vervolgens gaf hij mij ineens een klap op m'n icepack waar ik nog steeds mee rond liep.
Zo kreeg m'n kaak een 2e klap te verduren.

Volgende dag erg veel pijn, het was best opgezet. En in de middag een flinke kopstoot met paardje gekregen, jawel tegen dezelfde kaak.

Voor nu is het nog steeds dik, en het doet echt vreselijk veel pijn. Ik kan amper kauwen en als ik in bed lig kan ik niet op die kant van m'n gezicht liggen.. -O-

Zou de huisarts hier iets mee kunnen? Of kan het sowieso geen kwaad om even langs te gaan?

Henniie

Berichten: 524
Geregistreerd: 10-08-08

Re: Klap tegen kaak gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 19:51

Naar huisarts kan zijn dat het ontwricht is verder koelen maar dat heb je al gedaan.

Anoli

Berichten: 19377
Geregistreerd: 20-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 19:52

Ik zou zeker wel even langs de huisarts gaan morgen :j

En gelijk die vrienden dumpen, want als mensen zo doen zijn het geen vrienden :n
Wel vervelend voor je dat een feestje zo uit de hand is gelopen :(:)
Daar heb ik ook ervaring mee (ik zelf had niks) maar het blijft toch een tijdje door je hoofd spoken.

xTammyy

Berichten: 4406
Geregistreerd: 20-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 19:53

Ik zou sowieso even langs de huisarts gaan.
Dan weet je 1. of alles nog wel goed is met je kaak en 2. je hebt het zwart op wit staan.
Er kan dan wel drank in het spel zijn geweest hierbij, maar ik vind dit geen stijl van de des betreffende heren. Heb zelf ook ooit helaas zoiets gehad met een (toen) vriend. Heb een maand met m'n arm in een mitella kunnen lopen omdat meneer me een 'duw' gaf en daarmee mijn schouder kneusde. Heb hem daarom ook aangegeven bij de politie.. Zou daar in jouw geval ook over nadenken, na een gesprek met de jongens..
Laatst bijgewerkt door xTammyy op 24-11-13 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 19:53

Ik weet niet hóe hard de klappen op je kaak is gegaan,maar ik zou het effe aankijken.
Ik heb ook een keer een loeiharde klap op me kaak gehad,met voetbal een bal op 50cm afstand loeihard tegen me kaak.En dat ging écht heel hard,zo hard zelfs dat me nek ook een klap kreeg,mijn handen stonden gelijk onder 'stroom'. Ik had ook moeite met kauwen en mond open doen,maar na een paar dagen trok het weg.
Ik zou zeggen,kijk het nog effe aan? vertrouw je het écht niet,bel morgen je H.A. of je langs moet komen.