Osgood schlatter

Moderators: Murthul, Polly, Hanmar, Warboel, Shanna, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

anoukwendy

Osgood schlatter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-13 09:40

Hee medebokkers,

Ik heb sinds groep 7 van de basisschool al last van osgood schlatter. Ik was toen 11 denk ik? Het begon toen met een klein pijnlijk bultje op mn knie dus ik ben een aantal keer naar de dokter geweest. En foto's laten maken enzo.
Ik ben dit jaar in maart behandeld door Rhonda den hamer en goh wat heeft dat goed geholpen! Ook mn andere klachten waren helemaal verdwenen.
Maar nu ben ik vanaf volgende week 18 en het begint weer steeds erger te worden, soms zo erg dat ik van de pijn niet kan slapen. Wat ik ook doe ik voel het altijd. Ik zie er zelfs tegen op om te gaan rijden, tijdens het rijden voel ik het bijna niet maar als ik eraf stap kan ik wel door de grond zakken zo zeer als dat het doet, terwijl ik wel graag wil rijden en de pijn dan maar voor lief neem.
Ik zit er over te denken om me te laten opereren, volgens de dokter en de fysio is het bij mij al erger dan gemiddeld, die bult is veel dikter dan normaal bij osgood schlatter.
Ook als ik thuis kom en ik heb gemest gloeid mn knie verschrikkelijk en is het helemaal rood en vol met vocht.

Zijn er hier meer mensen met osgood schlatter? En wat hebben jullie ertegen gedaan?

Alvast bedankt! :wave:

Winners are not people who never fail, but people who never quit!

Heb jij leuke foto's van Horse Event? Doe mee aan de Bokt Fotowedstrijd!
Antwoord op onderwerpPlaats een reactie