Waar kan ik roze haarverf kopen ?
Ik kan niet echt veel vinden bij de plaatselijke kruidvat.(niet voor mij btw
) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik kan niet echt veel vinden bij de plaatselijke kruidvat.
) AustriaTrick schreef:Hai,
Waar kan ik roze haarverf kopen ?Ik kan niet echt veel vinden bij de plaatselijke kruidvat.
(niet voor mij btw)
GamblersCup schreef:Zulk roze?![]()
http://www.large.nl/manic-panic-cotton- ... rt_256256/
Bij Large. Manic Panic is ook nog eens diervriendelijk (niet op dieren getest).
maar ik dacht dan doe ik dat morgen even, bestellen duurt paar daagjes, anders bestel ik idd gewoon bij large
MoonChloe schreef:Waar woon je? Ik weet in Amsterdam een geniaal winkeltje waar je alles kan kopen voor je haar.
Ik weet niet of het slachtoffer licht haar van zichzelf heeft? Zo niet, dan moet je wel bleken voor de beste effect.
Anders kun je beter een spuitbus met roze 'haarlak' kopen. Dat ziet er dan beter uit.
T is een hij, ik heb die van die large besteld, ik zit in Friesland en hij in Drenthe dus dat schiet niet op
Tocht bedankt.
Niet helemaal geplanned natuurlijk. Maar goed, we zijn beide nogal van de metal enz en hij zit dus in een organisatie van een metal festival. Hij heeft zn haar (dat tot over zijn schouders komt) altijd pikzwart geverfd, hij is superblond van hemzelf ( ik dus ook,lekkere combi
) Nu hadden ze ( van d e organisatie) tegen hem gezegd, als jij je haar een week knalroze verft mag jij de hoofdact of wat dan ook bandje bepalen.
Hij heeft zn zwarte haar zoveel mogelijk uit laten groeien ( de eerste 3 cm is alweer blond) Maar t ziet er niet uit dus we gaan een poging wagen