Ik heb al zo'n goede 3 tot 4 weken echt goed last van buikpijn klachten, vermoeidheid en pijn tijdens het vrijen. Eigenlijk al 2/3 maanden, maar het is nu steeds vaker aanwezig dan niet aanwezig. Getest of ik klachten kreeg van eten door zelf voedsel te schrappen tijdelijk en zo om en om, maar er veranderde niks.
Ik dacht daarna dat ik misschien de pil te lang had doorgeslikt dus besloot ik 2 weken geleden een stopweek in te lassen en tevens met een nieuwe pil begonnen op aanraden van de huisarts. Nou goed, ik ben welgeteld 3/4 dagen ongesteld geworden (na 5 dagen, dus kon 3 dagen later weer met de pil beginnen) maar ik ben het zegmaar bijna niet geworden. Een beetje oud bloed, en dat was het. Omdat ik het niet vertrouwde 2 maal een zwangerschaptest gedaan van het kruidvat maar beiden waren negatief. Wilde eerst nog een maand afwachten en nog een keer een stopweek inlassen over 3 weken, maar ik heb nu weer zoveel buikpijn dat ik toch maar even heb gebeld.
Ik heb geen flauw idee wat het kan zijn en ik hoopte heel erg dat er mensen met dezelfde klachten zijn geweest die achteraf niks (ernstigs) hadden. Als ik alleen al aan onderzoek denk breekt het zweet me uit
niet ongesteld worden is geen goed teken.
Dat geloof ik gewoon niet
Maar het is wel verstandig om het uit te sluiten
!!