Vaak krijg ik 's middags een dip, dan is cola mijn 'wondermiddel'.
Maar om nu iedere dag cola te drinken is niet bepaald goed voor de lijn en voor mijn tanden

Gister probeerde ik een dagje zonder cola, helaas viel ik 's middags bijna in slaap. Snel blikje cola gekocht vóór het volgende (enorm belangrijke) college en ik kon er weer tegen aan! Ik had weer volop concentratie en ik kon goed opletten.
Nu durf ik niet snel van de cola af te stappen of wachten tot dat moment dat ik weer uit mezelf wakker blijf. Mijn studie is behoorlijk pittig en ik heb mijn concentratie volop nodig!
Koffie lust ik niet, energiedrank (evt mengen met water) lijkt me nog veel slechter

Heeft iemand dé tip voor een hele dag te kunnen concentreren én wakker te blijven?
hopelijk eet ik het dan niet allemaal achter elkaar op 
Als het echt vijf dagen per week is, dan is zo'n blikje cola per dag niet zo gezond inderdaad. Maar misschien als het maar 1 of 2 dagen is, valt het wel mee... Colleges zijn ook gewoon best vermoeiend en er is niet zo heel veel dat je eraan kunt doen behalve koffie gaan drinken maar dat verschuift je probleem alleen maar