Nu loop ik ruim drie maanden bij de fysio,en zijn er allemaal complicaties opgetreden. Omdat ik ontzettend hypermobiel ben, ben ik heel moeilijk te behandelen en heb ik constant ergens pijn. Nu heb ik sinds een tijdje heel erg last van mijn schouder, echt aan de binnenkant. Ik ben naar de dokter geweest en nu blijkt het dus een peesontsteking te zijn, met uitstraling naar de binnenkant van mijn arm en hand, waarbij de hand heel erg gaat zweten. Dit blijkt dus allemaal nog uit mijn rug te komen..
Ik heb het heel erg druk, moet een dag in de week naar school en loop vier dagen stage, waarbij ik de hele ochtend achter de pc zit en 's middags op een behandelgroep sta. Verder rijd ik nog paard en heb ik een weekendbaantje bij de New Yorker. Paardrijden en baantje moesten per direct stoppen, maar ik moet natuurlijk wel naar school, stage en huiswerk maken. Hierdoor blijf ik de schouder constant overbelasten waardoor ik de hele dag met pijn loop. Het lukt me dus maar niet om rustig aan te doen, eigenlijk is het de bedoeling dat ik alleen mijn onderarm beweeg. Dit verhaal typen is eigenlijk al verboden.
Zijn er bokkers die hetzelfde hebben (gehad) als ik en misschien tips hebben voor een zo snel mogelijk herstel?
maar hij durft er nu niet zo goed aan te zitten omdat die schouder zo'n zeer doet..