De pijn zit aan de onderkant, bij mijn grote teen en de bal van m'n voet. Ik kan mijn teen een klein beetje buigen en strekken, maar dat doet behoorlijk zeer. Lopen gaat nauwelijks. Het gebied lijkt niet heel gezwollen, het voelt wel warm. Ik heb online gezocht maar vind alleen dingen waarbij ze het hebben over een 'zeurende' of 'vage' pijn, of 'stekende pijn in de gehele bal van de voet.' Nou, ik ben echt geen watje maar dit is geen 'vage' pijn, dit doet gewoon verdomd zeer. Ik heb gisteravond wel gesport maar had toen echt nergens last van, ook niet later op de avond. Ik grapte al tegen mijn vriend dat ik al slapend uit bed ben gevallen en er weer in ben geklommen (de aardbeving uit mijn droom), maar ik heb geen historie van slaapwandelen en word normaal gesproken snel wakker als er iets gebeurt.
Heeft iemand toevallig een idee wat dit is? En hoe ik dit al slapend voor elkaar heb gekregen?
Misschien heb je ook onrustig geslapen en je ergens aan gestoten? Voor de pijn zou ik gewoon even langs de huisarts gaan, die weten het beter dan wij denk ik. 
En ik vind nu toch alleen maar diagnoses die het niet kunnen zijn, haha. Gestoten kan trouwens bijna niet, tenzij ik dus uit ben ben gerold. Of ik moet heel hard tegen de verwarming geschopt hebben maar dan was ik wakker geworden van het lawaai.