Nagelbijten, wie nog meer? (tips?)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wiljemijn

Berichten: 856
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 16:29

Hier ook een bijter. Al zolang ik me kan herinneren en das best lang.
Meerder pogingen om te stoppen met nagellakjes, steeds netjes vijlen, dicipline (poging tot), psycholoog ook nog en ook acryl en gelnagels.
Ik bijt nogsteeds....velletjes en nagels, witte randjes hebben bij mij geen bestaan.

Wat betreft nepnagels....omdat je nagels er zo slecht aan toe zijn zijn die ook dunner. Alleen al het vijlen om een basis te maken voor de tip en lijm is een hel... Vervolgens ga je je dood ergeren aan die nagels en ga je daar aan zitten pulken om na een week weer bij de salon te staan.
Daarnaast.....ben ik al in 2 gevallen mijn eigen nagel kwijt geweest omdat nepnagen eraf vloog en mn eigen nagel mee nam.

Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik beter functioneer als ik wel bijt!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 16:32

wiljemijn schreef:
Hier ook een bijter. Al zolang ik me kan herinneren en das best lang.
Meerder pogingen om te stoppen met nagellakjes, steeds netjes vijlen, dicipline (poging tot), psycholoog ook nog en ook acryl en gelnagels.
Ik bijt nogsteeds....velletjes en nagels, witte randjes hebben bij mij geen bestaan.

Wat betreft nepnagels....omdat je nagels er zo slecht aan toe zijn zijn die ook dunner. Alleen al het vijlen om een basis te maken voor de tip en lijm is een hel... Vervolgens ga je je dood ergeren aan die nagels en ga je daar aan zitten pulken om na een week weer bij de salon te staan.
Daarnaast.....ben ik al in 2 gevallen mijn eigen nagel kwijt geweest omdat nepnagen eraf vloog en mn eigen nagel mee nam.

Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik beter functioneer als ik wel bijt!!!


Dat klinkt zooo pijnlijk -O-

Ik ga straks nagelstickers op m'n nagel doen (bovenkant) Misschien dat ik niet ga bijten omdat het zo mooi is :Y)

Anoniem

Re: Nagelbijten, wie nog meer? (tips?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 16:35

Ik bijt ook de velletjes naast mijn nagel... Vreselijk het ziet er nu zo armoedig uit... Wil wel stoppen maar het lukt niet :(

Chroosje

Berichten: 937
Geregistreerd: 13-11-12
Woonplaats: Gelderland

Re: Nagelbijten, wie nog meer? (tips?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-13 21:07

Ja, ik doe het ook vaak onbewust, maar als ik geen nagels meer heb om op de knagen, begin ik aan de velletjes ernaast, vreselijk pijnlijk en smerig.

Bytexx ga ik niet meer proberen, ééns een keer gedaan, maar elke keer als ik at, proefde ik die gore smaak, hele eetlust verpest, en daarbij, daarna begin ik wéér met bijten..

Acrylnagels is niet echt een optie voor mij, lijkt me een beetje duur. En ik ga ook niet naar de nagelsalon (ofzo? :o) omdat ik daar simpelweg geen tijd voor heb. En ik mag niet in m'n uppie richting stad, want in de buurt bij ons is er geen nagelsalon, dus helaas valt dit voor mij af :(

Ik ga denk ik nagelverharder een keer proberen, en constant een nagelvijl bijhebben. Want ik ben het zat. Eens kijken of het me lukt..

Anoniem

Re: Nagelbijten, wie nog meer? (tips?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 22:02

Nagelstickers is mijn oplossing!!
Voor nu dan XD Die goedkope dingen bij de action.. Die best wel erg leuk zijn :p
En dan wil ik niet bijten, gaat t eraf, en da's zonde XD

wiljemijn

Berichten: 856
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 22:05

Joaltijd schreef:
Dat klinkt zooo pijnlijk -O-

Ik ga straks nagelstickers op m'n nagel doen (bovenkant) Misschien dat ik niet ga bijten omdat het zo mooi is :Y)


Dat klopt :+