Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mariekekroon schreef:de huisarts dacht stress, ze heeft ook een echo gemaakt, en ik ben niet zwanger, de ha zegt dat het vanzelf weer komt
verootjoo schreef:mariekekroon schreef:de huisarts dacht stress, ze heeft ook een echo gemaakt, en ik ben niet zwanger, de ha zegt dat het vanzelf weer komt
Rare reactie, het is niet normaal om 4 maanden niet ongesteld te zijn zonder zwanger te zijn. En nu beginnen met de pil is helemaal niet handig als je hormonen al overhoop zijn en je gaat ze nog meer overhoop brengen...
Ik zou eerst uitzoeken waarom je niet ongesteld bent...
Geryon schreef:Niet ongesteld worden kan zoveel (onschuldige) oorzaken hebben. Mijn huisarts zei dat het juist handig was om aan de pil te gaan omdat dan juist je hormoonhouding beter wordt.

verootjoo schreef:Geryon schreef:Niet ongesteld worden kan zoveel (onschuldige) oorzaken hebben. Mijn huisarts zei dat het juist handig was om aan de pil te gaan omdat dan juist je hormoonhouding beter wordt.
Moet je wel weten dat t daarvan komt... T kan ook veel wel schuldige oorzaken hebben en het is raar dat een huisarts daar geen onderzoek naar doet. De pil kan je hormoonhuishouding beter maken, maar het neemt de functie van de hormoonuitscheiding over, je lichaam regelt zelf niks meer qua hormonen. Het is niet handig om dat te doen als je niet weet of je lichaam wel goed werkt.
Als ook mét pil je menstruatie weg blijft, dan zou ik zeker wel even achter mijn oren krabben!