donderdag ging ik lekker rijden met mijn merrie, ze is nog heel moeilijk bij het opstappen waardoor ze op mijn voet ging staan (aan de zijkant, kant van de kleine teen) dit deed wel pijn maar ach ja we kennen het allemaal wel. dus toch maar opgestapt en nog een dik uur gereden, afgezadeld en naar huis gefietst.. eenmaal thuis ging ik op mijn bed liggen met mijn laptop tot moeder lief thuis kwam om kwart voor 9 met mc donnalds
ik stond dus voor het eerst weer recht (paard was op mijn voet gaan staan rond 4uur) en tot mijn verbazing mankte ik.. ik woon alleen met mijn mama dus hebben wij een plank aan de muur met twee bar krukken. mijn voet hong dus naar beneden zonder ondersteuning tijdens het eten.. en ik kreeg echt 1 van de ergste pijnen die ik ooit heb gevoeld (nog nooit iets gebroken of dergelijke) ik kreeg dan ook mijn eten niet op van de pijn.. mijn hele voet stond dik en rood en mijn kleine teen werd blauw zonder twijfels dus nog om half 10 naar spoed gereden waar men foto's getrokken heeft. hierop was echter niks te zien maar omdat mijn voet zo gezwollen stond hebben ze toch maar een halve gips gelegd rond mijn voet en onderbeen. nu zijn we dus enkele dagen verder en ik krijg af en toe zo een harde steken dat ik even men adem in moet houden, ook trekt de pijn verder naar mijn enkel en zelfs mijn scheenbeen.. moeder is (zoals elk weekend) naar haar vriend.
nu vroeg ik mij af of iemand hier ervaring mee heeft ?
nadat ik mijn rijbotten uit had voelde ik de pijn toen ben ik gewoon op bed gaan liggen en een 2tal uur later toen ik weer rechtstond mankte ik en kreeg ik erge pijn liep enkel op mijn tenen maar ook dat deed pijn