Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik denk vaak zo...als het echt niet goed zou zijn, dan werd het niet meer gebruikt... maar mij viel wel tegen dat ik las dat de menstruatie soms alleen maar erger zou zijn dan haast niet.....en eerlijk? heb geen idee of het een koper of hormoon spiraaltje is....'t zag er nogal plastic uit met 2 draadjes. maar lees net dat de Mirena is afgeleidt van de Nova T... ook las ik veel dat mensen erg veel ellende hadden bij het zetten, ik vond dit eigenlijk helemaal geen probleem.... je knie stoten is erger...

men schrijft toch vaker de negatieve ervaringen op het internet dan zo maar een positief verhaal... dus die vind je dan minder snel.... vandaag al helemaal geen buikpijn meer, en alles voelt normaal en ok! so far so good !
Geen last gehad van het inbrengen alleen een paar dagen erna en nu ook geen last en wordt netjes ongesteld en geen week mee, heeeeeeerlijk!
Ik heb hem overigens vergoed gekregen.

missanita84 schreef:hier gehad mirena geen probleem met inzetten, wel 7mnd "ongesteld" dus naar 7mnd weer laten verwijderen
ook een enorme cyste er aan overgehouden , is inmiddels ook weer weg
(...)
helaas behoor ik bij de zoveel procent waar je dus ongesteld bij blijft , en een andere narigheid (cyste)
Dit klinkt niet als een goed vooruitzicht voor mij.. Heb hem begin september laten zetten en ben nog altijd aan het vloeien (dagelijks). Heeft het zin om de huisarts te bellen? Nissima schreef:missanita84 schreef:hier gehad mirena geen probleem met inzetten, wel 7mnd "ongesteld" dus naar 7mnd weer laten verwijderen
ook een enorme cyste er aan overgehouden , is inmiddels ook weer weg
(...)
helaas behoor ik bij de zoveel procent waar je dus ongesteld bij blijft , en een andere narigheid (cyste)
Dit klinkt niet als een goed vooruitzicht voor mij.. Heb hem begin september laten zetten en ben nog altijd aan het vloeien (dagelijks). Heeft het zin om de huisarts te bellen?
ik schijn wel echt hilarisch te zijn geweest toen ik eenmaal onder de pijnstillers zat, was echt vreselijk 
bij de echo zat ie ook goed enzo.
Condooms heb ik ook niks mee, is zo sfeerdodend haha, plus vriend is allergisch voor latex dus dat is ook weer allemaal moeilijk