Btox tea

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

__Robijn__

Btox tea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-13 18:14

De nieuwe hype wat ik op internet zie....
Btox tea.

Een thee wat je drinkt voor je naar bed gaat... En de resultaten mogen er zijn.
Ik twijfel erg of het indd waar is allemaal, want hoe kun je een modellen lichaam krijgen van 14 dagen 1 kopje thee drinken voor het slapen gaan?? -O-
Te mooi om waar te zijn lijkt mij.

http://www.queenbofficial.com/pages/about-us
Officiële site.

Resultaten
http://www.queenbofficial.com/pages/feedback

Toch heel nieuwsgierig of hier mensen zijn die dit ook drinken, en of er bokkers zijn die dit willen gaan proberen.
Ik heb reviews op youtube gekeken en mensen spreken over pijn aan je buik de volgende morgen en een aantal wc ritjes :')
Toch zitten er alleen maar natuurlijke producten in de thee, maar hoe kan t dat je zoveel gewicht verliest door een theetje? ( uiteraard met opletten wat je eet :)) )

Wat denken jullie?

Jasmijn159

Re: Btox tea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 18:17

Tsja.. hoe natuurlijk ook, sommige stoffen laxeren. Dus inderdaad neem je dan minder op, omdat het er eerder weer uit is. Lijkt me niet gezond en kan me ook voorstellen dat je er honger van krijgt..

Maar ben benieuwd naar reacties van echte gebruikers ;)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 18:19

Whenever something sounds to good to be true... :)ddd

"Can I continue my day-to-day eating and exercising activities during the B-TOX?

You can continue your day-to-day activity as per normal throughout the detox. You do not need to change your habits for the tea to work its magic. However, for maximum results, Queen B recommends that our customers drink 2-3 litres of water evenly throughout each day, eats clean healthy foods for every meal, and exercises regularly (once a day)."

Het werkt, maar je moet wel gezond eten en regelmatig bewegen *\o/* :D :D . Veel extra geld besteden voor een product terwijl je het toch zelf moet doen dus :D .
Laatst bijgewerkt door Kwanyin op 02-11-13 18:21, in het totaal 1 keer bewerkt

IvankBacardi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 18:20

ik ben ook benieuwd naar de reacties van de gebruikers!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 19:57

Tja, als hoofbestanddeel senna peulen :')
Het is gewoon laxeerthee zeg maar. Verder voor de vorm nog wat andere planten/gedroogd fruit/bessen erbij, omdat het gezonde aspect dan soort van benadrukt wordt.

Je zal veel vocht verliezen door de laxerende werking, waardoor het lijkt alsof je afvalt.
(zeker als je er niet extra bij drinkt, wat je bij sennathee zéker wel moet doen)

Kortom, prima laxteerthee voor als je verstopt zit, maar geen afvalthee en geen wondermiddel :') :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 11:59

je kunt ook eens kijken naar Pu-erh thee... Dat schijnt afvallen ook te bevorderen, en heeft geen mooi marketing naampje (afhankelijk van waar je het koopt..) want het is gewoon een type thee...
dus dat is wsl goedkoper.
Is ook geen wonder-middel, en het smaakt superranzig... Maar gezond is het iig :j

Van Senna ga je alleen maar goed aan de sch**t met luie darmen tot gevolg, en zoniet dat krijg je de gratis darmkrampen alsnog cadeau... Dus dat kan ik persoonlijk niet echt aanraden :') - zelfs als laxeermiddel wordt het afgeraden omdat het gewoon je darmwerking aantast - Daarnaast, die feedback foto's... Een andere lichtval, bh, etc. kan het resultaat groter doen lijken dan dat er in werkelijkheid verbtering is.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 12:07

Inderdaad, dit meisje laat zien hoe je in 15 minuten kunt afvallen :D .

Afbeelding

En zelfs het ergste, vaak gaat het niet eens om hetzelfde meisje bij de voor en na foto's bij zulke afslankwonderen :') .

__Robijn__

Re: Btox tea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-13 18:02

Hhahaha jaa t blijkt allemaal maar een raar verhaal.....