Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

met sport etc. raak je altijd heel makkelijk aan de praat met iemand.

En ook wel een groepje waarmee we zo nu en dan eens afspreken. Maar niet echt iemand waarbij ik dagelijks m'n verhaal kwijt kan ofzo.
) Ik heb echt wel geprobeerd contacten in stand te houden of opnieuw te proberen maar als het alleen maar van mijn kant komt houd het een keer op he..
Vind het persoonlijk wel jammer, dat ik veel jongens als vrienden heb terwijl ik een meisje meisje ben haha! Maar dat is nou eenmaal zo gegroeid.
Je bent jong en daarom nooit alleen. Jammer dat je idd niet in de buurt woont. Ik sta altijd wel open voor een feestje
. xEmily schreef:Als je weet dat je jaarlijks een winterdipje krijgt ... waarom dan in het slachtofferrolletje spelen van die winterdip?
Gewoon weer lachen, het positieve van het leven in zien, naar buiten gaan, hoi zeggen tegen vreemden en wie weet kom je nog nieuwe vrienden tegen (:
Was dat een beetje jammer (en had ook weinig contact met mijn klasgenootjes omdat ik superverlegen was )
... Er is vast wel iets waar je bij kunt aansluiten en anders mss een goede reden om een nieuwe hobby te beginnen?
, maar wat meer initiatief nemen kan geen kwaad) wil je laten zien dat je van toegevoegde waarde bent voor iemand... 
Ik weet hoe rottig het voelt....