sinds 2 maanden ongeveer heb ik iedere dag hoofdpijn en ik word er gek van!
al duizend dingen verzonnen waar het aan kan liggen, maar ik kom er niet uit.
ik weet wel dat jullie het waarschijnlijk ook niet 1,2,3 zullen weten omdat er zoveel redenen te verzinnen zijn maar toch hoop ik dat jullie tips hebben omdat ik niet graag naar de dokter ga (omdat ik al een abonnement heb).
Vroeger als kind had ik enorme hoofdpijn altijd, veel onderzoeken geweest maar nooit echt iets uit gekomen.
in mijn pubertijd nergens last van gehad..
sinds een half jaar denk ik, misschien iets langer, is het zo dat ik rond mijn menstruatie hele erge hoofdpijn heb, alleen die hoofdpijn gaat nu niet meer over!! Ik was al naar de dokter geweest voor een andere pil, mede door de hoofdpijn.. daar ben ik nu 2 weken mee bezig dus is misschien te kort om al te zeggen dat het niet helpt? ik merk in ieder geval geen verschil.
ik heb mijn ogen laten testen en heb nu een bril sinds 2 weken.. die vrijdag haalde ik hem op, ik kwam uit school, barstte van de koppijn en plots hoofdpijn verdwenen.. dus ik helemaal blij dat mijn bril me van m'n hoofdpijn af had geholpen, die vrijdag, zaterdag, zondag, maandag, dinsdag vrijwel hoofdpijn vrij.. soms iets heel lichts maar dacht dat ik tenslotte ook moest wennen aan mijn bril. en de woensdag breekt aan, ik word wakker, en BAM hoofdpijn.. neeeeee he! jawel dus.. en sindsdien weer non stop hoofdpijn.
Ik let erop dat ik genoeg water drink, m'n raam staat 's nachts open..
Heb nog gedacht dat het misschien aan de verandering ligt dat ik nu weer naar school ga en het dus van de "spanning" komt, maar dan zou ik toch juist de eerste weken daar last van moeten hebben en toen had ik nergens last van?
het is zelfs zo erg dat ik bij sommige colleges beter naar huis kan gaan want ik volg het toch niet.. aankomende week heb ik tentamens en met die hoofdpijn schiet het leren ook niet echt op.en ja is het dan spanning voor mn tentamens?? lijkt me niet al 2 maanden lang toch?
Ik liep voor mijn rug ook bij "de chinees" ,acupuncturist, die mij masseerde etc, en vertelde ook altijd dat ik hoofdpijn had dus hij masseerde mn nek ook altijd.. hielp ook niet?
ik weet het niet meer? ik zit eigenlijk onwijs goed in mn vel, heb het naar mn zin op school, kan eindelijk weer paardrijden door een nieuw zadel dus ben daar ook weer helemaal blij mee, ben blij met mn vriend.. eigenlijk overal blij mee? behalve de hoofdpijn!
Oja, en mn kussen.. ook al aan gedacht maar ik slaap eigenlijk met een heel laag kussen, heel zacht omdat ik bij van die dikken kussens erg snel last krijg van mn nek.. dusja denk ook dat het daar niet aan kan liggen.
Dit zijn ongeveer alle redenen die ik heb verzonnen en ook een soort van uitgesloten heb..
Paracetemol/ibuprofen en dat soort pijnstilling helpen mij niet.
Brand los, ik heb tips nodig!

Kwam door de nekwervels! Doordat die niet recht stonden waren die constant aan dat hersenvlies aan het trekken. Als je een goede osteopaat hebt, die kan echt wonderen verrichten hoor! Zo zie ik het iig
Maar je hebt er ook tussen zitten ... Daar zal ik me maar niet over uit laten