Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

kiomiamigo schreef:Kokosolie is nog weerstands verhogend ook!!! a €9.95 per 500gr, alleen te verkrijgen in de natuurwinkels, maar werkt top. Heb zelf vers litteken van 7cm op mijn wang en de plastisch chirurg is giga verbaasd over de genezing!!
Maar klopt inderdaad, is gewoon topspul. Lara_Silver schreef:kiomiamigo schreef:Kokosolie is nog weerstands verhogend ook!!! a €9.95 per 500gr, alleen te verkrijgen in de natuurwinkels, maar werkt top. Heb zelf vers litteken van 7cm op mijn wang en de plastisch chirurg is giga verbaasd over de genezing!!
Hier betaal ik 3 euro/500 gr er voor in de supermarkt.Maar klopt inderdaad, is gewoon topspul.
Ik gebruik kokosolie om mijn make-up er af te halen (ook watervaste mascara smelt gewoon), daarna een hele zachte facewash en dan gewoon weer kokosolie als nachtcrème over gezicht en décolleté. Mijn hele slechte huid is opeens heel goed geworden, bijna geen puistjes meer en heerlijk gevoed. Eindelijk iets zonder al die troep die je in 90% van de andere crèmes vind. Het werkt trouwens ook heel goed als primer voor de make up en als haarmasker. Voor alles eigenlijk. Ook zou het lichte antirimpel werking hebben.
kiomiamigo schreef:Misschien dat ik de duurdere biologische variant heb, of heb jij die ook??? want dan kom ik direct naar jou supermarkt!!!! Het heeft zelfs ook een lichte zonnefactor!!
Dat van de zonnefactor klopt, maar ik heb me laten vertellen dat je het daarvoor echt heel dik er op moet smeren omdat het anders verwaarloosbaar weinig is. Lara_Silver schreef:kiomiamigo schreef:Misschien dat ik de duurdere biologische variant heb, of heb jij die ook??? want dan kom ik direct naar jou supermarkt!!!! Het heeft zelfs ook een lichte zonnefactor!!
Aha, nee dan kan het kloppen, ik heb de normale variant.Dat van de zonnefactor klopt, maar ik heb me laten vertellen dat je het daarvoor echt heel dik er op moet smeren omdat het anders verwaarloosbaar weinig is.
Anc schreef:Zo zie je maar dat elke huid anders is.
Als ik nivea op mijn gezicht smeer, heb ik gegarandeerd de volgende dag pukkels en niet zo zuinig ook.
Veel te vet en doet verder niks voor mijn huid helaas.
kiomiamigo schreef:Klopt maar genoeg voor mij nu met bewolkte dagen, heb dat litteken zitten vanwege huidkanker en dan adviseren ze met bewolkte dagen ook al een minimale zonnefactor op te smeren.
(volgens mij ga ik binnenkort eens een topic openen, zo veel voordelen als het heeft dat moet gedeeld worden) Lara_Silver schreef:kiomiamigo schreef:Klopt maar genoeg voor mij nu met bewolkte dagen, heb dat litteken zitten vanwege huidkanker en dan adviseren ze met bewolkte dagen ook al een minimale zonnefactor op te smeren.
Kan ik begrijpen, voor dagcrème is het wel te veel voor mij, wellicht een mini laag onder de make-up. Bij mij heeft het overigens ook mijn wimpers opeens een boost gegeven, dat heeft nog geen andere dag/nachtcrème voor elkaar gekregen! Veel langer en voller zijn ze geworden.(volgens mij ga ik binnenkort eens een topic openen, zo veel voordelen als het heeft dat moet gedeeld worden)