dertigplussers...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Binoche

dertigplussers...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 11:17

Welke dagcreme gebruiken jullie? Ik ben fan van skin vivo van biotherm, en de getinte dagcreme van Lancome, maar zou wel graag eens iets anders proberen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 11:22

Ik gebruik sinds kort de L'Oreal Skin Perfection.
Hij bevalt tot nu toe echt super goed en heeft ook een aantrekkelijk prijsje van € 14.99

Hiervoor gebruikte ik Hope in a Jar van Philosophy, super fijn, maar wel een stukje duurder.

Binoche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 12:59

ga ik ook eens bekijken dan :-)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 13:07

Anc schreef:
Hiervoor gebruikte ik Hope in a Jar van Philosophy, super fijn, maar wel een stukje duurder.

Ik had nog een bon en heb deze inderdaad gekocht.

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 13:08

Geen. Ik ben echt te lui om dat iedere dag te doen. Bovendien vind ik het gevoel op mijn huid niet prettig en reageer ik op veel crèmes slecht.

Storm

Re: dertigplussers...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 14:44

Ik gebruik de dagcreme (en ook de nachtcreme) van de Aldi. Kwam het beste uit de test.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 17:13

ik gebruik afwisselend weleda, arganolie en kokosolie :j

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 17:15

Storm schreef:
Ik gebruik de dagcreme (en ook de nachtcreme) van de Aldi. Kwam het beste uit de test.

Deze gebruik ik ook. Niet zo duur en krijg er geen allergische reacties van.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 17:28

Olaz essentials double action voor de gevoelige huid :)
En die is ook echt ideaal voor de gevoelige huid; huid is soepel, maar niet vet (trekt snel in) en zelfs ik kan ertegen.

(Ben geen 30 maar ga wel hard die kant op haha)

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 17:32

Ouderwetse niveau uit een blauw blik :D

kiomiamigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 18:32

Kokosolie is nog weerstands verhogend ook!!! a €9.95 per 500gr, alleen te verkrijgen in de natuurwinkels, maar werkt top. Heb zelf vers litteken van 7cm op mijn wang en de plastisch chirurg is giga verbaasd over de genezing!!

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 18:33

nivea de blauwe!! werkt super...

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 18:38

kiomiamigo schreef:
Kokosolie is nog weerstands verhogend ook!!! a €9.95 per 500gr, alleen te verkrijgen in de natuurwinkels, maar werkt top. Heb zelf vers litteken van 7cm op mijn wang en de plastisch chirurg is giga verbaasd over de genezing!!

Hier betaal ik 3 euro/500 gr er voor in de supermarkt. := Maar klopt inderdaad, is gewoon topspul.

Ik gebruik kokosolie om mijn make-up er af te halen (ook watervaste mascara smelt gewoon), daarna een hele zachte facewash en dan gewoon weer kokosolie als nachtcrème over gezicht en décolleté. Mijn hele slechte huid is opeens heel goed geworden, bijna geen puistjes meer en heerlijk gevoed. Eindelijk iets zonder al die troep die je in 90% van de andere crèmes vind. Het werkt trouwens ook heel goed als primer voor de make up en als haarmasker. Voor alles eigenlijk. Ook zou het lichte antirimpel werking hebben.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 18:39

Kruidvat Sensitive

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 18:43

Mijn huisarts zei altijd tegen mij….je kunt zo duur smeren als je wilt, maar eigenlijk gaat er niets boven het simpele, blauwe en ronde blik (nivea dus)
Ik smeer mijn gezicht 's ochtends en 's avonds in met een dikke laag vette nivea creme….

kiomiamigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 18:51

Lara_Silver schreef:
kiomiamigo schreef:

Hier betaal ik 3 euro/500 gr er voor in de supermarkt. := Maar klopt inderdaad, is gewoon topspul.

Ik gebruik kokosolie om mijn make-up er af te halen (ook watervaste mascara smelt gewoon), daarna een hele zachte facewash en dan gewoon weer kokosolie als nachtcrème over gezicht en décolleté. Mijn hele slechte huid is opeens heel goed geworden, bijna geen puistjes meer en heerlijk gevoed. Eindelijk iets zonder al die troep die je in 90% van de andere crèmes vind. Het werkt trouwens ook heel goed als primer voor de make up en als haarmasker. Voor alles eigenlijk. Ook zou het lichte antirimpel werking hebben.

Misschien dat ik de duurdere biologische variant heb, of heb jij die ook??? want dan kom ik direct naar jou supermarkt!!!! Het heeft zelfs ook een lichte zonnefactor!!

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 18:51

dems75 schreef:
Mijn huisarts zei altijd tegen mij….je kunt zo duur smeren als je wilt, maar eigenlijk gaat er niets boven het simpele, blauwe en ronde blik (nivea dus)
Ik smeer mijn gezicht 's ochtends en 's avonds in met een dikke laag vette nivea creme….

amen _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 18:59

Zo zie je maar dat elke huid anders is.
Als ik nivea op mijn gezicht smeer, heb ik gegarandeerd de volgende dag pukkels en niet zo zuinig ook.

Veel te vet en doet verder niks voor mijn huid helaas.

Debbie00

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 19:01

Nivea Q10 (geloof ik haha).

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 19:11

kiomiamigo schreef:
Misschien dat ik de duurdere biologische variant heb, of heb jij die ook??? want dan kom ik direct naar jou supermarkt!!!! Het heeft zelfs ook een lichte zonnefactor!!

Aha, nee dan kan het kloppen, ik heb de normale variant. :) Dat van de zonnefactor klopt, maar ik heb me laten vertellen dat je het daarvoor echt heel dik er op moet smeren omdat het anders verwaarloosbaar weinig is.

kiomiamigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 19:14

Lara_Silver schreef:
kiomiamigo schreef:

Aha, nee dan kan het kloppen, ik heb de normale variant. :) Dat van de zonnefactor klopt, maar ik heb me laten vertellen dat je het daarvoor echt heel dik er op moet smeren omdat het anders verwaarloosbaar weinig is.

Klopt maar genoeg voor mij nu met bewolkte dagen, heb dat litteken zitten vanwege huidkanker en dan adviseren ze met bewolkte dagen ook al een minimale zonnefactor op te smeren.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 19:22

Anc schreef:
Zo zie je maar dat elke huid anders is.
Als ik nivea op mijn gezicht smeer, heb ik gegarandeerd de volgende dag pukkels en niet zo zuinig ook.

Veel te vet en doet verder niks voor mijn huid helaas.

Ik gebruik het zelf alleen voor de handen; voor de nacht. Voor mijn gezicht veel te vet, voor mijn droge handen een feestje :D

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 19:23

kiomiamigo schreef:
Klopt maar genoeg voor mij nu met bewolkte dagen, heb dat litteken zitten vanwege huidkanker en dan adviseren ze met bewolkte dagen ook al een minimale zonnefactor op te smeren.

Kan ik begrijpen, voor dagcrème is het wel te veel voor mij, wellicht een mini laag onder de make-up. Bij mij heeft het overigens ook mijn wimpers opeens een boost gegeven, dat heeft nog geen andere dag/nachtcrème voor elkaar gekregen! Veel langer en voller zijn ze geworden. :P (volgens mij ga ik binnenkort eens een topic openen, zo veel voordelen als het heeft dat moet gedeeld worden)

kiomiamigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 19:27

Lara_Silver schreef:
kiomiamigo schreef:

Kan ik begrijpen, voor dagcrème is het wel te veel voor mij, wellicht een mini laag onder de make-up. Bij mij heeft het overigens ook mijn wimpers opeens een boost gegeven, dat heeft nog geen andere dag/nachtcrème voor elkaar gekregen! Veel langer en voller zijn ze geworden. :P (volgens mij ga ik binnenkort eens een topic openen, zo veel voordelen als het heeft dat moet gedeeld worden)

Ja doen want we gaan nu offtopic hahaha

Binoche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 21:49

kokosolie, ruikt dat niet en maakt het geen vlekken op je kledij? Of was je het er terug af na het opbrengen, zoals een masker?