Even van me af schrijven...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

YelaBrenda11

Even van me af schrijven...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 17:04

hoi bokkers,

ik zit ergens mee en dat wil ik heel graag kwijt,en omdat het mede over mijn paard gaat is dit forum het beste om 't te plaatsen.
Ik zit sinds 2 weken wegens mijn thuissituatie in een crisisinterventie,dit is een stad ruim 25 kilometer van mijn paard (en hond) vandaan.
Ik heb gelukkig een OV in mijn bezit en ga dus het weekend en 1 x in de week naar hem toe (3 keer in de week probeer ik). Maar toch heb ik het gevoel dat ik hem ontzettend mis,ik kan niet naar hem toe lopen als ik hem wil zien en dat maakt soms wel dat ik het heel moeilijk heb. Ik houd zo veel van hem! Ik weet dat dit voor mij nu een betere plaats is om te zijn,maar toch mis ik hem door de week erg.

dit wilde ik even kwijt,het is niet zo'n lang verhaal maar het is in ieder geval de rode draad van wat mij verdrietig maakt op het moment.

Liefs Femke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 17:08

Dat is zeker een lastige situatie... In ieder geval sterkte toegewenst!
Moet je lang in de opvang blijven?
Is er helemaal geen mogelijkheid om.vaker te gaan? Zorgt er iemand voor je paardje en hond nu je ver weg zit...
Bedenk wel, dit is even beter voor jou! Dus zal je er even door heen moeten hoe zwaar ook...

YelaBrenda11

Re: Even van me af schrijven...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 17:09

ik mag er in totaal een maand blijven (nu dus nog 2 weken) maar dan krijg ik zeer waarschijnlijk een kamer hier (of een andere optie maar dat is nog verder weg). hij staat 24/7 buiten en hij wordt goed in de gaten gehouden,heeft autom. drinkbak en heeft 3 haflingermaatjes.

Anoniem

Re: Even van me af schrijven...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 19:11

Als je er langer moet gaan wonen, is het misschien optie om je paard te verhuizen. (Indien het voor langere tijd). Gelukkig staat je paard fijn buiten met andere paarden :)
Sterkte meid!