Ik hoest mijn longen uit mijn lijf en heb nog geen HA hier waardoor ik een beetje radeloos word.
Ik loop nu al 4 weken te kuchen, maar de laatste 5 dagen zijn het ergste. Het is een droge hoest. Kriebelig en zit achter in mijn keel waardoor ik wel kan blijven hoesten, maar er komt niets los. Soms hoest ik zo hard dat ik moet overgeven. Alles wat er uit komt is doorzichtig en bij het hoesten voel ik het tussen mijn schouderbladen. Volgensmij is er ook koorts aanwezig, maar zonder thermometer kan ik het niet bevestigen. Ik voel me zo banketstaaf voor de buurtjes naast me, want ik hoest elke 5 seconde
Maar het probleem nu: naast het niet hebben van een HA hier, ik kan gewoon niet mijn rust vinden. Laat staan slapen!! Ik heb zostraks para's gehaald, ik heb 2 codeinefosfor oid tabletten gehad (gekregen van mijn klasgenoot, die zij heeft gekregen van haar HA), een halve strip isla achter mijn kiezen, neusspray in mijn neus, vitamine C tabletjes op + 3 appelazijn pillen maar NIETS helpt.
Eten lukt niet, want dan heb ik een hap in mijn mond en moet ik hoesten, waardoor alles in mijn ademhalingsluchtwegpijp vliegt en ik stik
Heb wel een beker look-a-like melk naast me staan, want van melk ga je slijmen (zegt men) maar nog steeds heb ik de kriebels.Wie kan mij van mijn longen afhelpen? Wie heeft een extra paar longen voor mij? Nee, zonder gein. Ga ik nu dood? En hoe kom ik van de kriebels af?
(Hoe groot zou de kans op een longontsteking zijn?)
Wij kunnen van achter een beeldscherm niet in je keel kijken, maar zal wel actie gaan ondernemen want t klinkt niet echt goed..