Gekke bult op bovenbeen, muggenbult?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kriistellx

Gekke bult op bovenbeen, muggenbult?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-13 15:41

Hoi bokkers,

Ik heb net een gekke bult op mijn bovenbeen ontdekt. Hij jeukt en als ik er op druk doet het pijn. Hij lijkt ook steeds dikker te worden. Kan dit een muggenbult zijn, of leven die niet meer rond deze tijd van het jaar? De bult is wel groter dan een normale muggenbult.

Wie o wie heeft een idee wat het kan zijn?

SAKKIA

Re: Gekke bult op bovenbeen, muggenbult?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:49

Ik heb er gisteren nog 1 dood geslagen :j

Maar heb je ook huisdieren en zijn die goed ontvlooid? Van alle beesten die mij bijten krijg ik enorme bulten. Toen we thuiskamen van vakantie bleek de kat vlooien te hebben en daar heb ik echt enorme bulten van gehad.

Flower86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:57

Misschien van een wesp ik had van de week een klant bij mij in de winkel die ook nog gestoken was daardoor. Ze zoeken de wat warmere plekjes op bijv je slaapkamer die jeuken ook maar doen zeer als je eraan zit.

Anoniem

Re: Gekke bult op bovenbeen, muggenbult?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 16:12

LZP -> MW

kriistellx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-13 16:38

SAKKIA schreef:
Ik heb er gisteren nog 1 dood geslagen :j

Maar heb je ook huisdieren en zijn die goed ontvlooid? Van alle beesten die mij bijten krijg ik enorme bulten. Toen we thuiskamen van vakantie bleek de kat vlooien te hebben en daar heb ik echt enorme bulten van gehad.

Nope ik heb geen huisdieren.

klarinebult schreef:
Misschien van een wesp ik had van de week een klant bij mij in de winkel die ook nog gestoken was daardoor. Ze zoeken de wat warmere plekjes op bijv je slaapkamer die jeuken ook maar doen zeer als je eraan zit.

Zou best kunnen, maar een wespensteek voel je toch wel lijkt mij? :P