.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 15:43

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-23 09:24, in het totaal 3 keer bewerkt

AngeliqueB

Re: Uitgroei bij laten verven, erg kleurverschil..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 15:45

Terug bruin verven, zie je de uitgroei niet meer..

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 15:46

dat is gewoon slecht geverfd :j donker haar is lastiger in 1x blond te krijgen, maar ik heb zelf ook witblond haar en donkere uitgroei :j dit krijgt mijn kapper eigenlijk altijd net zo wit blond als de rest :j eerst blonderen (hoog percentage blondering) daarna nog afmatten met een blauwe/paarse tint (soort grijs verf). Het is bij mij wel eens dat het eerst grijs oogt, maar na een paar keer wassen met shampoo is het net zo wit blond als de rest :j
Ik ben geen kapper, dus ik heb geen idee wat de precieze benamingen zijn haha

maar feit blijft, je moet wel regelmatig heen om bij te kleuren :j ik ga over het algemeen elke 8 week :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 15:48

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-23 09:24, in het totaal 1 keer bewerkt

KingYasFenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 15:49

Het is gewoon slecht gedaan.
Ik had vroeger ook witblond haar en van mijzelf donkerbruin.
dan moet je de uitgroei gewoon sterker blonderen etc. om het dezelfde kleur te krijgen.
nu heb je gewoon een halve blondering gedaan voor de uitgroei en heb je zo'n lelijke uitgedroogde mayonaise kleur... die dus ook niet eens uit een blondering zou moeten komen, stel je voor dat je je bruine haar blondeert en dit de kleur is die je krijgt, haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 15:51

.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 15:52

Op naar de kapper en je 30 euro terugvragen. Voor slecht werk hoef je niet te betalen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 15:53

.

KingYasFenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 15:53

Annett1990 schreef:
Het gaat niet om de bruine uitgroei ;) Het gaat om de bijgeverfde uitgroei die dus meer donkerblond is terwijl de rest dus normaal blond is, maar ik zie dat dit geen hele duidelijke foto is dus betere is onderweg.
Een andere kleur weer verven is niet echt een optie, wil mn haar niet te vaak verven en beetje zonde aangezien dit uitgroei bijverven alleen al weer 30 euro heeft gekost..

voor die uitgroei blonderen? Terug gaan en geld terugvragen!!
daar zou je geld voor moeten krijgen.
dit is absoluut niet professioneel gedaan!
een fatsoenlijke kapper is in staat om precies dezelfde kleur te krijgen voor je uitgroei
dan wel met eerst blonderen en vervolgens nog eens verven met een hele lichte kleur etc.
er zijn verschillende mogelijkheden om gewoon (nog) dezelfde kleur te krijgen als jouw geverfde haar (het licht blonde).
Jouw kapper had er gewoon meer moeite voor moeten doen ipv na het blonderen gewoon op te houden.
Als kapper zou ik mijn klanten niet eens zo de deur uit laten gaan en had ik er alles aangedaan om het normaal te krijgen..
en dat is gewoon mogelijk!

Ze had precies hetzelfde proces moeten doen op de uitgroei als dat ze voorheen op de rest van het haar heeft gedaan, waarschijnlijk heeft de kapper zich er snel vanaf gewerkt en niet dezelfde tijd geblondeerd en niet daarna nog eens geverfd met zilververf achtig iets ( is gebruikelijk voor licht blond)...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 15:54

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-23 09:23, in het totaal 1 keer bewerkt

KingYasFenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 15:56

Hoe je dit oplost?
niet zelf aan klungelen want dan kan het zijn dat je de uitgroei te extreem beschadigd, laat een (fatsoenlijke) kapper het oplossen.
Deze mensen hebben allerlei trucjes en manieren om de blonde haarkleur precies zoals de jouwe terug te krijgen.
overigens een fabeltje dat met alleen spoeling etc. het hetzelfde zou worden.
zo'n mensen moeten ze hun kappersdiploma afpakken ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 15:56

.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 15:57

Nouja dan is het jammer maar helaas en voortaan maar gewoon naar de kapper. Zeker zelf niet gaan verven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 15:58

.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 15:59

Dan hoort de kapper alsnog professioneel te handelen, of jij nu ruzie hebt met haar zus of niet. Gewoon teruggaan!

En voortaan naar een salon gaan waar je geen privé verhoudingen hebt met de kappers.

cocochanel

Ik heb ook een donkere uitgroei, je kunt het beste niet zolang meer wachten met bijkleuren want hoe meer ze moeten bijkleuren hoe lastiger het is.. ( en zo te zien had je een aardige uitgroei al)
Bij mij zie je ook altijd wat kleurverschil erna maar met een paar dagen is het altijd wel weg..
Je zou onder de zonnebank of zilvershampoo kunnen gebruiken dat het snel lichter word
of een keer overnieuw laten doen..

Overigens doen ze het bij mij ook altijd 2 keer erin en laten het langer als een uur inwerken, 30 euro
is wel heel goedkoop dus denk dat het gewoon nog een keer over moet ;)

Anoniem

.

KingYasFenn

Annett1990 schreef:
Kimbers schreef:
Op naar de kapper en je 30 euro terugvragen. Voor slecht werk hoef je niet te betalen.

Is al 3/4 week geleden en het is het zusje van mijn ex-beste vriendin waar ik nu knallende ruzie mee heb, dus zou niet weten hoe ik dat moet gaan regelen, was ook niet in een kapsalon, was bij die vriendin thuis..

dan vind ik 30 euro al belachelijk duur, dat raak ik bij een echte kapper nog niet kwijt aan een spoeling, verven waarschijnlijk kost bij mijn kapper 30,- en dan gaan ze wel door totdat je precies jou kleur hebt, ook al kost ze dat 2x verfen en 1x zilverspoeling..

het enige wat je nu kan doen is je les ervan leren, het laten repareren door een fatsoenlijk iemand en mensen waarschuwen hun haar niet bij haar te laten verven, want daar is ze klaarblijkelijk nog niet klaar voor.. moet nog veel leren..

annibel

Dit is echt heeel slecht gedaan, ik heb heel donkerblond haar en ik laat het nog blonder verven dan jij hebt, hier zie je nooit kleur verschil.. Ik zou een goede kapper zoeken die dit verhelpt..

KingYasFenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 16:01

Annett1990 schreef:
Kimbers schreef:
Nouja dan is het jammer maar helaas en voortaan maar gewoon naar de kapper. Zeker zelf niet gaan verven.

Zij is ook gewoon kapper he :) Heeft gewoon diploma etc. alleen omdat zij aan de andere kant van de provincie werkt en dus het zusje van mijn beste vriendin was was het handiger om het bij die vriendin thuis te doen..

en er belachelijk veel voor te betalen. ik vind niet dat je als kapper een goed paar hersens hebt als jij gewoon je klant ( dan wel thuis of op het werk) zo de deur uit laat gaan... je ziet toch dat het niet goed is?! ik zou er alles aan doen om mijn klanten er wel fatsoenlijk uit te laten zien..
maarja,
allemaal achteraf.
ik had toen al gezegd " dit accepteer ik niet, ik betaal niet'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 16:01

.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 16:04

Annett1990 schreef:
Eleionomae schreef:
dat is gewoon slecht geverfd :j donker haar is lastiger in 1x blond te krijgen, maar ik heb zelf ook witblond haar en donkere uitgroei :j dit krijgt mijn kapper eigenlijk altijd net zo wit blond als de rest :j eerst blonderen (hoog percentage blondering) daarna nog afmatten met een blauwe/paarse tint (soort grijs verf). Het is bij mij wel eens dat het eerst grijs oogt, maar na een paar keer wassen met shampoo is het net zo wit blond als de rest :j
Ik ben geen kapper, dus ik heb geen idee wat de precieze benamingen zijn haha

maar feit blijft, je moet wel regelmatig heen om bij te kleuren :j ik ga over het algemeen elke 8 week :j

Tja maar het heeft me wel 30 euro gekost.. En precies het zelfde meisje (die dus ook kapster is zelf) heeft het weer geverfd. Heb overigens even een betere foto toegevoegd..
K wil ook wel regelmatig mijn bruine uitgroei laten bij verven maar op deze manier maakt het me niet echt uit of k nou met donkerbruine uitgroei loop of zoals het nu is want het is beide niet zoals de rest wat wel "normaal" blond is..
Dus ik heb nu beetje zoiets ik had het beter bruin kunnen laten want veel mooier is het er niet op geworden met nu dus bruin-donkerblond-blond

een betere kapster zoeken dan. Want het kan echt wel, mijn kapster doet het tenslotte ook altijd bij mijn haar en ik zie echt geen kleur verschil als mijn uitgroei weer is geverfd in het witblonde van de rest van mijn haar. Ze had er gewoon iets meer tijd in moeten steken en er nog een zilverblonde tint overheen moeten gooien om de warmte er uit te halen en het net zo blond te krijgen als de rest.

KingYasFenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 16:05

helaas heb je nu het probleem dat dit stukje weer minder lang moet dan de volledig bruine uitgroei die je nu ook nog eens erbij hebt.
je krijgt dus je haar weer in verschillende stukken verven..
want dat beetje blonde moet nu bv nog eens 30minuten,
terwijl dat helemaal bruine tegen een uur aan zit...

succes!
wordt idd een duur grapje
en ik weet niet welke zaak ze werkt maar ik zal alsnog bellen om te vragen of ze normaal ook zo zwak werkt..
of dit een 'ongelukje' of tijdnood was en dan maar je zo laten gaan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 16:06

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-23 09:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 16:08

Slecht gedaan hoor!
Geld terugvragen is geen optie, maar 30 euro voor een slecht verfbeurt is not done.
Wat een goedkope optie is nu: naar de kappersgroothandel en zelf verf halen.
Zelf bijwerken is niet zo moeilijk en scheelt je heel veel geld.