Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
donker haar is lastiger in 1x blond te krijgen, maar ik heb zelf ook witblond haar en donkere uitgroei
dit krijgt mijn kapper eigenlijk altijd net zo wit blond als de rest
eerst blonderen (hoog percentage blondering) daarna nog afmatten met een blauwe/paarse tint (soort grijs verf). Het is bij mij wel eens dat het eerst grijs oogt, maar na een paar keer wassen met shampoo is het net zo wit blond als de rest
ik ga over het algemeen elke 8 week
Annett1990 schreef:Het gaat niet om de bruine uitgroeiHet gaat om de bijgeverfde uitgroei die dus meer donkerblond is terwijl de rest dus normaal blond is, maar ik zie dat dit geen hele duidelijke foto is dus betere is onderweg.
Een andere kleur weer verven is niet echt een optie, wil mn haar niet te vaak verven en beetje zonde aangezien dit uitgroei bijverven alleen al weer 30 euro heeft gekost..
Annett1990 schreef:Kimbers schreef:Op naar de kapper en je 30 euro terugvragen. Voor slecht werk hoef je niet te betalen.
Is al 3/4 week geleden en het is het zusje van mijn ex-beste vriendin waar ik nu knallende ruzie mee heb, dus zou niet weten hoe ik dat moet gaan regelen, was ook niet in een kapsalon, was bij die vriendin thuis..
Annett1990 schreef:Kimbers schreef:Nouja dan is het jammer maar helaas en voortaan maar gewoon naar de kapper. Zeker zelf niet gaan verven.
Zij is ook gewoon kapper heHeeft gewoon diploma etc. alleen omdat zij aan de andere kant van de provincie werkt en dus het zusje van mijn beste vriendin was was het handiger om het bij die vriendin thuis te doen..
Annett1990 schreef:Eleionomae schreef:dat is gewoon slecht geverfddonker haar is lastiger in 1x blond te krijgen, maar ik heb zelf ook witblond haar en donkere uitgroei
dit krijgt mijn kapper eigenlijk altijd net zo wit blond als de rest
eerst blonderen (hoog percentage blondering) daarna nog afmatten met een blauwe/paarse tint (soort grijs verf). Het is bij mij wel eens dat het eerst grijs oogt, maar na een paar keer wassen met shampoo is het net zo wit blond als de rest
![]()
Ik ben geen kapper, dus ik heb geen idee wat de precieze benamingen zijn haha
maar feit blijft, je moet wel regelmatig heen om bij te kleurenik ga over het algemeen elke 8 week
Tja maar het heeft me wel 30 euro gekost.. En precies het zelfde meisje (die dus ook kapster is zelf) heeft het weer geverfd. Heb overigens even een betere foto toegevoegd..
K wil ook wel regelmatig mijn bruine uitgroei laten bij verven maar op deze manier maakt het me niet echt uit of k nou met donkerbruine uitgroei loop of zoals het nu is want het is beide niet zoals de rest wat wel "normaal" blond is..
Dus ik heb nu beetje zoiets ik had het beter bruin kunnen laten want veel mooier is het er niet op geworden met nu dus bruin-donkerblond-blond