Bh bandjes snijden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

appiesjappie

Bh bandjes snijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-13 20:09

Hoi allemaal.

Ik heb sinds een paar weken last van mn bh bandjes tenminste dat denk ik. Het is de brede band aan de achterkant net onder mn schouderblad zeg maar. Hij zit niet te strak want als ik ze losser maak dan zit het helemaal niet meer. Elke keer als ik hem dus uit doe zie ik helemaal dikke rode streep. Het begint nu ook te irriteren.

Anoniem

Re: Bh bandjes snijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 20:12

Is de stof niet gewoon versleten ofzo, dat dat irriteert?

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-13 20:14

ik heb geen idee. Zo oud zijn ze nog niet... Hebben meer mensen hier last van met bepaalde soorten stof? of heeft een andere reden?

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 20:18

Kan het aan het wasmiddel of de wasverzachter liggen?
Of als je veel zweet? Die 3 dingen kunnen bij mij soms problemen geven.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-13 20:19

ok dat is misschien wel een goeie. Alleen ben niet van wasmiddel veranderd. Misschien het zweten.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 21:27

Is het een nieuwe bh? Of heb je 't ook bij andere bh's?

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 21:30

Dan is je omtrek of cup maat verkeerd. Met de juiste maat blijft je bh op zonder bandjes.
Het slimste is om even in een lingerie winkel na te vragen welke maat je hebt. Als je je daar niet op je gemak bij voelt kan je nog een aantal verschillende maten van hetzelfde model te passen en te kijken welke het beste aanblijft zonder bandjes.

Oh edit verkeerd gelezen, dacht dat je de schouderbandjes bedoelde. Dan denk ik dat ze te hoog of te laag zitten. De omtrekband moet horizontaal zijn, vaak wordt die omhoog getrokken door de bandjes in combinatie met te los aandoen. Dan gaat het dus vervelend zitten bij je schouderbladen.
En als het dat niet is dan eens kijken voor een ander elastiek. De meeste hebben 2 dunne elastieken met daar stof tussen. Die elastieken kunnne ook rode strepen geven.
Laatst bijgewerkt door Leen op 22-10-13 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 21:32

Leen_ schreef:
Dan is je omtrek of cup maat verkeerd. Met de juiste maat blijft je bh op zonder bandjes.
Het slimste is om even in een lingerie winkel na te vragen welke maat je hebt. Als je je daar niet op je gemak bij voelt kan je nog een aantal verschillende maten van hetzelfde model te passen en te kijken welke het beste aanblijft zonder bandjes.

Of gewoon een BH waarbij de bandjes teveel naar buiten zitten..
Ik heb een push up en af en toe moet ik die even ophijsen, en die is 100% zeker de goede omtrek + cup.
Is recent nog gemeten door een prof.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-13 06:13

Leen_ schreef:

Oh edit verkeerd gelezen, dacht dat je de schouderbandjes bedoelde. Dan denk ik dat ze te hoog of te laag zitten. De omtrekband moet horizontaal zijn, vaak wordt die omhoog getrokken door de bandjes in combinatie met te los aandoen. Dan gaat het dus vervelend zitten bij je schouderbladen.
En als het dat niet is dan eens kijken voor een ander elastiek. De meeste hebben 2 dunne elastieken met daar stof tussen. Die elastieken kunnne ook rode strepen geven.

Goeie tips. Ik heb de bandjes eraf gehaald omdat de bandjes mij steeds afzakken. Het is een hele een gladde stof. Hij blijft we l goed zitten. Heel af en toe zakt hij omlaag