Als sinds ik jonger ben heb ik vaker last van mijn darmen , ik hoef maar iets te doen of ik heb last van ze. Ging ik skeeleren dan kreeg ik kramp en kon in het huis niet halen , deed ik kranten moest ik terugfietsen omdat ik kramp had en ik nodig moest. Altijd op zwakke darmen gehouden , aangezien mijn zus dat ook had .
Toen ging ik het huis uit , ik lette op mijn voeding en heb een hele goede periode gehad ik moest wel vaker naar de wc (na elke maaltijd , en soms nog vaker) maar niet die buikpijn. En nu is het weer mis , ik sta op met pijn in mijn buik en ga ermee slapen. Moet minimaal 2x per dag naar de wc en er hoeft maar iets te gebeuren of het is mis , zo fietste ik laatst naar huis en op een dikke 20 minuten van huis moest ik
En dan moet je nog zover fietsen met kramp en alles er omheen gelukkig hebben ze me bespaard van een volle broek , dus een paar windjes en heb thuis gehaald..Maar dit begint vervelend te worden , net als nu na het ontbijt (ja heb geen ritme , hakt er ook lekker in) steken in mijn buik naar de wc en misselijk en heel vervelend voelen en buikpijn. en dan na een kwartier is het over en heb ik alleen nog buikpijn , beweeg ik dan teveel komt het weer terug
Ik vermijd kool en ui , net als kauwgom moet ik echt niet hebben . Ik eet gezonder zover het kan , en er komt geen jus over mijn aardappels. Iemand nog tips wat ik nog meer vermijden kan om mijn darmen wat rustig en koest te houden??
)