Daar zit je dan, om kwart over 6 ochtends. De hele nacht al wakker (ja serieus
) en intotaal een uurtje licht bij elkaar geslapen. Dit kan ik wel gerust lichtelijke frustrerend noemen denk ik! Maargoed, om terug te komen op het verhaal. Ik heb vaak moeite met inslapen, meestal slaap ik uiteindelijk wel in, maar de afgelopen 2 nachten gaat dit gewoon niet. Afgelopen nacht heb ik in totaal 5 uur geslapen. Gisteren dus erg moe en had wallen tot aan m'n enkels. Ik ging dus met mijn goede gedrag gisteravond niet uit, en bleef lekker thuis. Rond half 1 lag ik in bed. Voelde me toen moe en lekker ontspannen. Maar, telkens bij het proberen in te slapen, slaap ik niet in. Ik voel me rustig, ontspannen en moe, maar sliep gewoon niet in...
Nu ben ik vandaag wel vrij, maar toch.. Ik ben iemand die ontzettend veel waarde hecht aan haar 8 uur slaap, en ik lust er altijd wel 9..
Nu me dit al 2x is overkomen, vrees ik al voor vanavond...Nu is het wel zo dat ik de afgelopen weken wat wisselend in m'n vel zit. Ik zit op een sociale studie, en daar ben ik dus nu druk met me zelf bezig. Dit is niet erg, maar het raakt me wel. Het houdt me bezig en denk er veel over na. Ook heb ik over 2 weken tentamenweek en stress hem hier ook al lichtelijk voor. Dit speelt zeker mee, maar ik praat hier ook regelmatig over op school, thuis en met vrienden. Stukje spanning speelt mee.
Anyway, ik ben op zoek naar tips. Cafeïne (groene thee) drink ik al niet meer na 3 uur smiddags. Ik beweeg over het algemeen elke dag (wandelen, fietsen maar uitzonderingen daargelaten) Ook weet ik dat ik me moet ontspannend en probeer de laptop te weren.
Goed, wie word mijn held!?