Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dus vertel, wat wil je allemaal gaan doen? Relaxed schreef:Nou de kogel is door de kerk.. Vanmorgen gesprek op t werk, baas zegt meteen, hoe kan je het druk hebben als je om 17 uur weg bent? Uiteindelijk nuanceerde hij wel, er zou werk bij me weggehaald kunnen worden en ik heb aangegeven het overwerken niet meer te willen in de mate waarin het nu moet.
Net naar de huisarts geweest, die was meteen duidelijk, overspannen.. Vind het behoorlijk heftig klinken, maar een burnout is vaak nog een stap verder, omdat er dan ook psychische klachten als faalangst oid bij zitten. Nu minimaal 2-3 weken ziek melden, leuke dingen doen en proberen de boel op een rij te krijgen. Misschien dat je daarmee uit de negatieve spiraal komt, misschien heb je meer tijd nodig. Daarbij had ze geen goed woord over voor mijn baas, maar dat terzijde
Pfoe.. voel me nu zo schuldig tegenover mijn collega's, ben gewoon bang dat er snel meer volgen doordat ze mijn werk erbij krijgen..
Relaxed schreef:Thanks all, het is fijn om ff van je af te kunnen schrijven..
Romy, sporten heeft idd wel prio, daar kan ik mezelf al maanden niet toe zetten. Wil gaan zwemmen, heb een gratis abo gekregen hier bij het zwembad. Jureren blijf ik gewoon doen, iets waar ik de laatste maanden geen bal zin in had, maar ik kom wel weer onder de (paarden)mensen, wat ik vaak uiteindelijk gewoon hartstikke gezellig vind. En met dit koude weer vond ik de sauna heerlijk, denk dat ik gewoon lekker een keer een dagje alleen heen ga (manlief krijg ik niet mee..). Geen gezeik aan mijn kop, alleen maar relaxen..
hahaha)