Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
koop ik morgen een mooie kaart voor haar, destijds is dit ook gedaan voor een vriendin van mij ( zij had borstkanker en is helaas na 2 maand overleden) maar ze was zooo enorm blij met alle kaarten.. dus ik wil je tante heel graag een steuntje in de rug geven 
kost me nog geld ook ! Topic zag ik gisteravond voorbij komen en wilde toen al wat zeggen maar dacht neuh laat maar, maar nu die reacties..
Sweetgirl1 schreef:Daarom lekker een slotje hier,, Ik ga het zelf wel allemaal sturen naar me tante.
en Celiien,, me tante heeft niet lang meer,, en bokker of geen bokker,, zou als je gevoel hebt niet uit hoeven te maken
laat ik dan maar gelijk iedereen een kaart sturen die op de afdeling terminaal in de ziekenhuizen hier in de buurt liggen sturen, anders heb ik geen gevoel natuurlijk
moet ik wel even al mijn geld opzij leggen maar heeh! Celiien schreef:Dus omdat ik geen zin heb om naar een volslagen onbekende een kaart te sturen omdat een bokker dat zo vriendelijk vraagt, heb ik geen gevoel? En omdat ik zoiets heb , is toch 2,- zo'n kaart en dan postzegels erbij? Dank je wellaat ik dan maar gelijk iedereen een kaart sturen die op de afdeling terminaal in de ziekenhuizen hier in de buurt liggen sturen, anders heb ik geen gevoel natuurlijk
moet ik wel even al mijn geld opzij leggen maar heeh!