Kaartenactie voor me zieke Tante

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sweetgirl1

Kaartenactie voor me zieke Tante

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 22:02

Hallo allemaal,

Omdat mijn tante erg ziek is en ze thuis alleen zit wil ik een leuke kaartenactie voor haar organiseren.
Ze is helemaal gek met alle kaarten die ze dan krijgt. Wij zelf sturen wel kaarten maar als ze van meer
mensen kaarten krijgt fleurt ze misschien wat op.
Dit is een tante die het verste weg woont en ik kan dus niet echt snel naar haar toe.

Ik hoop dat er mensen kaarten naar haar toe willen sturen. Zal mij en mijn moeder enorm goed doen.

Adres stuur ik via pb
Laatst bijgewerkt door Sweetgirl1 op 18-10-13 22:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 22:22

96 keer al kom op mensen,, Normaal lopen dit soort topics storm

Kedevr

Re: Kaartenactie voor me zieke Tante

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 23:00

Ik wil wel een kaart sturen. Misschien helpt het als je iets meer over je tante verteld. Wat voor persoon ze is en wat voor ziekte ze heeft. Stuur me haar adres maar.

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 23:04

Mijn tante is een vrolijke vrouw, Maakt altijd zelf 3D kaarten maar nu staat dat vanwege haar ziekte op een lager pitje. Mijn tante heeft uitgezaaide kanker, is de 3e in mijn familie dus ben behoorlijk er van slag door. Ze heeft dr bekkie wel klaar maar met de kaarten die ze zal krijgen komt het allemaal wel goed

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 00:44

Geef het adres maar via pb :D koop ik morgen een mooie kaart voor haar, destijds is dit ook gedaan voor een vriendin van mij ( zij had borstkanker en is helaas na 2 maand overleden) maar ze was zooo enorm blij met alle kaarten.. dus ik wil je tante heel graag een steuntje in de rug geven

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-13 09:14

Enorm bedankt,,

Ik hoop vandaag op meer reacties dan 2

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 09:16

Je komt heel dwingend over. Op die manier is het helemaal niet vreemd dat mensen niet reageren.
Wees eens wat vriendelijker. Dan komt het al heel anders over :)
Sterkte voor je tante!

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-13 09:19

Ik kom niet dwingend over hoor maar 235x bekijken en dan maar 2 reacties terwijl het normaal storm loopt dit soort dingen vindt ik een beetje raar

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 09:28

En dat is dus dwingend. Als jij 20 minuten na het openen van je topic al begint met 'kom op mensen' heb ik alvast geen zin meer om je te helpen. En er zijn erg veel kaartentopics geweest waardoor mensen misschien ook soms denken 'alwéér eentje..' Kan jij niks aan doen, en ik snap dat het frustrerend voor je is, maar probeer toch gewoon blij te zijn met de mensen die wél reageren in plaats van boos worden op degenen die dat niet doen. :)

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 09:29

Misschien omdat je zo dwingend over komt, je topic stond nog geen half uur en je begon al te 'zeuren'. Het is logisch dat een topic heel vaak bekeken wordt en weinig reacties heeft, dat is meestal zo. Daarnaast bekijken ook niet-leden je topic.

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-13 09:32

Laat maar ik heb alles voor dr over maar hier mag een slotje op want zo vindt ik het ook niets

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 09:33

Sweetgirl1 schreef:
Laat maar ik heb alles voor dr over maar hier mag een slotje op want zo vindt ik het ook niets

En zo vind je het raar dat niemand reageert?

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 09:34

Je reageert erg emotioneel. Wees blij met de kaartjes die je wel krijgt, je hebt er al 2 en wie weet komen er nog heel wat bij want je topic staat er pas sinds gisteravond laat..

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 09:35

Over de reacties hierboven, yup ik ben er zo eentje! Alweeeer een kaartentopic? Ja voor een bokker wil ik t met alle liefde doen. Of een bokker zn kind, maar voor een tante?
Straks komen er acties voor de buurman van de oma van de schoonzus van de bokker oid..Nee sorry := kost me nog geld ook ! Topic zag ik gisteravond voorbij komen en wilde toen al wat zeggen maar dacht neuh laat maar, maar nu die reacties..
In ieder geval sterkte met je tante

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 09:37

Ik wens jou, je familie en je tante heel veel sterkte met deze moeilijke periode. Snap dat het voor jou ook een emotionele rollercoaster is en het is inderdaad allemaal niet leuk.

Maar ik ga wel mee met de reacties boven mij, het komt allemaal erg dwingend over, en ook al snap ik dat je graag heel veel kaartjes voor je tante wilt, is dit zo niet de manier :)

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-13 09:41

Daarom lekker een slotje hier,, Ik ga het zelf wel allemaal sturen naar me tante.
en Celiien,, me tante heeft niet lang meer,, en bokker of geen bokker,, zou als je gevoel hebt niet uit hoeven te maken

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 09:45

Sweetgirl1 schreef:
Daarom lekker een slotje hier,, Ik ga het zelf wel allemaal sturen naar me tante.
en Celiien,, me tante heeft niet lang meer,, en bokker of geen bokker,, zou als je gevoel hebt niet uit hoeven te maken

Misschien moet je dat er dan bij zetten en niet na een halfuur al zo'n reactie plaatsen. En wij hebben ook gevoel hoor, ik weet zelf ook als geen ander hoe het voelt want mijn moeder is er binnenkort ook niet meer door die ziekte maar als ik naar iedereen een kaart zou moeten sturen word dat wel heel duur. In ieder geval sterkte.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 09:47

bokker of geen bokker ik vind dat het ook geen verschil moet maken, enals je vind dat het je geld, kost idd het kost je een kaartje en een postzegel ( je hoef het niet te doen toch?) maar je kunt er misschien iemand nog een heel blij gevoel bij geven..

ik denk ook dat ts idd emotioneel is maar kom op wie zou dat niet zijn met zulk nieuws?
begrijp heel goed dat ze heeel graag een aantal kaarten voor haar zieke tante zou willen..

Snap niet zo goed waarom het 10x herhaalt moet worden dat ze drammerig is.. ipv of gewoon om het adres vragen of hier gewoon niet gaan reageren dit maakt het er niet leuker op zo!

vind het jammer te zien dat er idd niet meer zo enthousiast wordt gereageerd als destijds bij mijn topic ( dit ging ook niet over een bokker) maar daar hebben heeeel veel mensen iemand nog een heel fijn gevoel kunnen geven

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 09:48

Dus omdat ik geen zin heb om naar een volslagen onbekende een kaart te sturen omdat een bokker dat zo vriendelijk vraagt, heb ik geen gevoel? En omdat ik zoiets heb , is toch 2,- zo'n kaart en dan postzegels erbij? Dank je wel :j laat ik dan maar gelijk iedereen een kaart sturen die op de afdeling terminaal in de ziekenhuizen hier in de buurt liggen sturen, anders heb ik geen gevoel natuurlijk :roll: moet ik wel even al mijn geld opzij leggen maar heeh!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 09:48

Ik snap Celiien wel hoor Sweetgirl1. Ik snap echt wel dat je door een hele heftige periode heen gaat nu, zeker gezien de familie historie en dat je tante er inderdaad niet meer je leven lang gaat zijn. Maar dat wil niet zeggen dat Celiien geen gevoel heeft, zeer zeker niet. Maar ik snap best dat door verschillende factoren ze besluit geen kaart te sturen, doe ik ook niet. Hoe vervelend en erg ik het ook vind, je pusht heel erg om mensen kaarten te laten sturen. In de openingspost staat 0,0 info over je tante, daar moet om gevraagd worden voordat het eruit komt, is voor veel al niet uitnodigend om dan nog te reageren, als er immers geen info staat. Vandaar dat het topic vaak bekeken is maar geen reacties aantrok. Dat irriteert je vervolgens, wat van jouw kant begrijpelijk is maar vanaf de andere kant ook. Want inderdaad, er zijn al zo veel kaartenacties geweest en er gaan er nog zoveel komen!

Ik snap jouw frustratie en verdriet echt wel, het is een heftige periode maar je wil opleggen werkt niet in je voordeel.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 09:50

Celiien schreef:
Dus omdat ik geen zin heb om naar een volslagen onbekende een kaart te sturen omdat een bokker dat zo vriendelijk vraagt, heb ik geen gevoel? En omdat ik zoiets heb , is toch 2,- zo'n kaart en dan postzegels erbij? Dank je wel :j laat ik dan maar gelijk iedereen een kaart sturen die op de afdeling terminaal in de ziekenhuizen hier in de buurt liggen sturen, anders heb ik geen gevoel natuurlijk :roll: moet ik wel even al mijn geld opzij leggen maar heeh!

Je bent toch ook nergens verplicht? er zijn vast bokkers die het wel willen doen..

hoeft ook geen dure kaart te zijn toch? gaat om het idee

snap niet waarom je hier dan zo negatief moet reageren, lees er dan overheen en denk ik doe hier niet aan mee ipv zo te reageren snap het echt niet hoor

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 09:52

Ik wilde ten eerste alleen bevestigen wat eerdere bokkers al dachten, namelijk kaartenactie-moe

Om dan vervolgens gevoelloos genoemd te worden.. Vind ik echt heel ver gaan ..

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-13 09:53

SLOTJE GEEN DISCUSSIE MOGELIJK!!!!

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 09:53

ja dat vind ik idd ook een beetje raar, ik zeg ook niet dat mensen die niet mee willen doen gevoelloos zijn.. maar vind het ieder zijn eigen keus maar gezien er al een aantal keren alleen het zelfde gepost wordt vond ik het een beetje raar

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-13 09:54

Sweetgirl1 schreef:
SLOTJE GEEN DISCUSSIE MOGELIJK!!!!