Ik loop hier toch al lang mee en waarschijnlijk gaat iemand op bokt dit wel herkennen ( hoop ik dan toch
) Maar goed, je kent het wel.. 3 jaar geleden stond ik voor de spiegel met een ingetrokken buik zodat ik geen adem meer kreeg en dacht bij mezelf "ZO wil ik zijn! Als ik zo ben dan ben ik tevreden". Vandaag sta ik voor de spiegel, wil mijn buik zo ver mogelijk intrekken en dat scheelt misschien 2 of 3 misschien 4 of 5 cm ( op zijn maximum en dan moet ik écht al hard intrekken ). 3 jaar terug zou ik nu denken "YES ik ben waar ik wil zijn" en nu denk ik "pff ik ben niet tevreden er moet nog van af." Maar het gaat niet meer, er kan hoogstens nog 2-4 kilo af maar daarna zou het niet mooi meer zijn dan zie je mijn ribben ver uitsteken.
Ik ben 1.75 ongeveer, weeg (op dit moment, laatste keer dat ik me woog was s'avonds na het avondeten en met gewassen haar en een handdoek op mijn hoofd voor de rest gewoon in lingerie ) 65 kg. Dus dat zal ongeveer 64,5 kilo zijn. Helemaal niet veel voor een meisje van 19 jaar, geen smalle bouw en 1.75m lang! BMI is perfect in orde, ik heb een goed en gezond gewicht.
Vroeger ( 3 jaar terug dus ongeveer tot anderhalf jaar geleden woog ik ongeveer 70-72kg ).
Ik ben nu dus super op gewicht maar het is niet goed genoeg! Ik vind mijn lichaam gewoon lelijk, ik heb van dat loshangend vel dat moet strakker, ik weeg nog te veel naar mijn zin... Ik eet wel normaal. Smorgens, smiddags en savonds en niet weinig hoor; gewoon normaal en ik snoep tussendoor ook genoeg
Het is nog niet goed. Een professionele fotograaf en scout wil me graag op de foto. Ik heb mooie langen benen en iets in mijn gezicht wat aantrekt. Nu ja super dat is wel een leuke boost voor mijn zelfvertrouwen maar echt voor de foto gaan? Neeeee echt niet zo ver reikt mijn zelfvertrouwen niet. Die staat op 0.1% ongeveer...
Nu zijn er vast nog mensen die dit herkennen en hoe zijn zij hier vanaf gekomen?
Ik heb als voornemen om alsnog voor de lens te gaan ( wel gewoon in kleren he!
) voor mijn vertrouwen.Bedankt dat jullie mijn verhaal hebben gelezen en ik ben benieuwd wie mij een gouden tip kan geven.
Dank je wel
Ben iets langer en iets lichter & ben nu heel tevreden met mijn gewicht. Ik ga mee met bovenstaande reacties; sporten! Als je niet tevreden bent over hoe je lijf eruit ziet maar je gewicht is in orde (en dat is zo), dan is het tijd om spieren aan te gaan maken.
Als ik er dan over nadenk slaat het NERGENS op! Ik ben 185 en heb jeansmaat 28/29 maar het beeld dat mijn gevoel me geeft verander ik daar niet mee