heb snel ergens spijt van...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

juliaspeex
Woonplaats: Op aarde, naast mijn buren, een dak boven mijn hoofd uhhm in zuid holland ergens...

heb snel ergens spijt van...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-13 19:57

Hallo bokkers,

Ik ben zo'n meisje die alles wilt maar als ik het eenmaal heb ik er spijt van heb. Ook als ik iets zeg via twitter of facebook of whatsapp ofzw dan krijg ik er al snel spijt van... Ik denk er wel bij na, en bij 7 van de 10 gevallen is het ook niet erg maar toch heb ik er spijt van... Ik kan me hier heeel erg druk om maken en der dagen over doormalen in mijn hoofd.

iemand tips?

xxx

Storm

Re: heb snel ergens spijt van...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 20:00

Hoe bedoel je dat dan?
Koop je iets en krijg je spijt? Of zeg je iets waar je spijt van krijgt?
Anders moet je beslissingen een dagje later nemen zodat je er een nachtje over kunt slapen.

juliaspeex
Woonplaats: Op aarde, naast mijn buren, een dak boven mijn hoofd uhhm in zuid holland ergens...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-13 20:02

@storm nou eigenlijk allebei de ene keer zeg ik iets te snel en de andere keer koop ik iets te snel zegmaar...
Maar bedankt voor de tip!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 20:03

Je bent zelf al een hoogopgeleide puber volgens je beroep en daar ligt ook een groot deel van je antwoord; onzekerheid. Klinkt cliché maar veruit de meeste pubers (ik denk gerust 99 procent :+) heeft dat. Het is ook spannend; want zullen anderen ervan vinden? Mening van anderen is in deze leeftijdsfase extra belangrijk. Maar hoe stom ook; maak je er minder druk om. Nou en dat iemand je berichtje een keer minder goed vind :) dat zegt niets over jou als persoon!

Als het gaat om kopen; wacht een weekje :) en bedenk of je het écht nodig hebt. Ben je het over een week alweer vergeten, dan was het toch niet zo belangrijk.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 13-10-13 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 20:03

Oh wat vervelend... Kan je niet tegen jezelf zeggen 'Kom op, hou is op nou!'
Even een schop onder je eigen kont want dat gemaal en overdenken heeft helemaal geen zin!

In de tijd dat jij er nog over nadenkt is iedereen al vergeten wat jij gezegd hebt :j

En als het eenmaal gebeurd is kan je het toch niet meer terug draaien.

juliaspeex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-13 20:05

bedankt! @NeverGiveUp jij hebt me eigenlijk al die schop onder de kont gegeven! Bedankt voor de tips!!

juliaspeex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-13 20:06

heel erg bedankt voor de tips!! @vuurneon

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 20:07

*\o/*

Mooi, lekker leven en niet alles zo overdenken. Mensen boeien minder om je dan je denkt hoor, iedereen is voornamelijk met zijn of haar eigen leven bezig, net als jij :P

juliaspeex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-13 20:09

Dankjewell!! :D @NeverGiveUp