Wanneer is bronchitis over?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Wanneer is bronchitis over?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-13 11:13

Na een week ziek thuis begin ik er flauw van worden :')

Ik heb bronchitis, voel mij wel wat beter al maar ben nog snel moe (3 uur van bed af en ik ben bekaf) en blijf ranzig slijm ophoesten. Wanneer is het echt over? Als het ophoesten van het slijm weg is?

Ik twijfel ook enorm of ik wel of niet morgen weer moet gaan werken :o normaal ben ik wel van 'niet miepen, gewoon doorgaan' maar dat brengt je vaak ook niet verder. Het is wel fysiek werk dus 'rustig aan' is relatief en ik werk wel met een kwetsbare doelgroep of ben ik al niet meer besmettelijk?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Wanneer is bronchitis over?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:46

Dat kan wel wat weken duren hoor! Wees er wel voorzichtig mee want anders heb je kans dat het chronisch wordt zoals bij mij, en dat wil je echt niet :=
Let vooral op dat je je goed inpakt wanneer je naar buiten gaat en jezelf niet teveel blootstelt aan temperatuurswisselingen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-13 16:48

Het is over! :D
Longen waren schoon (1,5 week goed uitgeziekt) en piepte alleen nog met uitademen :) dus ik mag weer rustig beginnen met werk, met nadruk op rustig :')
Maar goed, schone longen *\o/* en de piep moet weggaan door verdubbelen reguliere medicatie :)
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 14-10-13 16:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Wanneer is bronchitis over?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:49

Goed zo! Maar blijf de aankomende tijd toch voorzichtig hoor!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-13 16:50

Ja hoor doe ik ook zeker! Als ik het niet vertrouw of ik ga toch achteruit, kan ik altijd nog direct bij de huisarts terecht. Heb voorrang :')