Ik word er helemaal ziek van...
Sinds een jaar of anderhalf/twee krijg ik behoorlijk extreme reacties op álle soorten shampoos die ik gebruik.Het enige waar ik geen reactie op krijg is Neutral. Maar omdat ik super dik haar heb, heb ik alsnog cremespoeling nodig en dat heeft Neutral niet...

Het voelt alsof mijn hoofdhuid licht verbrand is en alsof je je haar dan een week lang in een strakke staart hebt gehad. Het trekt heel erg en het is écht pijnlijk.
Net wanneer de irritatie over is, moet ik alweer opnieuw douchen.
het warme water irriteert dan al, maar de shampoo voel ik niks van. Tot 5 minuten na het douchen en ik weet gewoon niet wat ik met mijn haar moet doen als ik dan naar bed ga. Een staart doet zeer, maar los irriteert ook. Ik heb echt alle mogelijke merken geprobeerd. En als ik geen last krijg, dan komt het na 3 douchebeurten wel. Nu had ik een huismerk van de kruidvat en dat ging goed tot vanavond. Ik kan mijn haren amper borstelen want het doet gewoon écht zeer...
Ik ben al eens naar de huisarts geweest maar die zegt dat ik opzoek moet naar een shampoo waar ik wel tegen kan en dat ik gewoon extreem gevoelig ben voor parfum (?)
Maar hij begrijpt denk ik niet dat een lange dikke bos haar niet uit te kammen is zonder shampoo.

Wie heeft DE oplossing? Ben nu behoorlijk wanhopig aan het worden.
Edit: Ik heb er last van sinds dat ik 2 jaar geleden op vakantie mijn hoofdhuid heel erg verbrand heb, toen ik highlights liet zetten en dat mis ging. De hete vloeistof kwam op mijn hoofd en ik had een behoorlijke brandwond.
Maar de pijn nu na het douchen, is mijn héle hoofdhuid.

Nog een edit: Andrelon en Syoss zijn het aller ergste.
Anti klit sprayen al geprobeerd, maar ik vind dat mijn haar daar zo vet van word.