Ik heb al een goede 2 jaar last van chronische hoofdpijn aan mijn linkerslaap, altijd aanwezig en loop al een jaar te rommelen met medicatie. Tot op de dag van vandaag heeft niks geholpen en ik heb periodes waarin het erger is dan anders. Helaas begint mijn nekspier ook mee te spelen op dagen dat ik alleen in bed kan blijven, en zo begon het gisteren voor een van de zoveelste keren, helaas anders dan gewend. Ik kreeg op het station ontzettende steken in mijn slaap (zo is bij mij de hoofdpijn ook begonnen 2 jaar terug) en kreeg echt het idee dat ik om ging kiepen van de pijn. Ben uiteindelijk ook van school naar huis kunnen gaan, meteen op bed gaan toen ik thuis kwam en toen ging het even. Echter kreeg ik voor het slapen gaan weer ontzettende pijn bij mijn slaap en ik kan gerust zeggen dat ik vannacht een helse nachtrust heb gehad. Werd constant wakker van de pijn. Helaas helpen paracetamol en ibuprofen niet, dus ik ben gedoemd om de pijn uit te liggen. Echter toen ik vanmorgen wakker werd nog steeds pijn, kon niet liggen hoe ik wilde, elke houding en aanraking bij mijn slaap deed pijn, moest bijna overgeven na mijn verlaat ontbijt en sukkelde constant voor een paar uur weg.
Voor de record; ik kan gewoon tegen licht, zie geen vlekken etc, dus migraine is het ( in mijn opzicht in elk geval) niet.
Dit is al de zoveelste keer dat ik het zo erg heb en als ik dit tegen mijn neuroloog vertel word ik altijd maar gewoon afgewimpeld omdat ze het op de een of andere manier niet lijkt te snappen? Geen flauw idee. Inmiddels is de pijn ietsje minder, kan mijn bed uit en dat is al heel wat op dit moment. Ik wilde nu dus eigenlijk een keer de hap bellen, iets wat ik al heel vaak heb overwogen met dit maar zo erg als ik het vandaag heb gehad, is het nog nooit geweest
Ik weet alleen niet of de hap iets voor me kan betekenen, dus ik twijfel of ik moet bellen. Beetje een dilemma
Ik baal gewoon, ik heb al 2 studies weg kunnen gooien door mijn hoofdpijn en het lijkt er op deze manier niet beter op te worden.
Mocht iemand het idee hebben wat ik kan doen, (behalve een nieuwe neuroloog zoeken want dat heb ik gedaan, daar ga ik binnenkort heen) om de pijn te verzachten, dan hoor ik dat graag.
Sorry voor het verhaal, maar ik zit gewoon met mijn handen in mijn haar, ben nog vrij jong en wil dat het gewoon eens een keertje stopt

Jupp, herkenbaar, maar van mijn buikslaper ben ik helaas nog niet af.