Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ben snel wagenziek en overgeven werkt op mij aanstekelijk
Niet dat ik de bus niet in durf maar ik ben wel altijd licht gespannen. Iig, de antwoorden!
Maar moest het voorkomen, dan zou ik hopen dat ik een zakje bij me had en dat ik snel thuis zou zijn. Ik zou ook wel enigszins in paniek raken denk ik.
, als het klaar is mijn water en een zakdoekje aanbieden ofzo.
TessaKaizoku schreef:Bedankt voor de snelle antwoorden!!
Het is mij namelijk zelf een keer overkomen en ben tot op de dag van heden nog erg bang om in een bus te gaan. Wordt al misselijk als ik er aan denk en ben dan ook vaak puur door de zenuwen al misselijk in een bus. Ik krijg (o.a ) hiervoor nu hulp bij een psycholoog en daarvan kreeg ik dus de opdracht deze vragen aan verschillende mensen, ook mensen die je niet kent en niet van je situatie weten, te stellen. Bedankt voor de hulp!
MariekeB schreef:TessaKaizoku schreef:Bedankt voor de snelle antwoorden!!
Het is mij namelijk zelf een keer overkomen en ben tot op de dag van heden nog erg bang om in een bus te gaan. Wordt al misselijk als ik er aan denk en ben dan ook vaak puur door de zenuwen al misselijk in een bus. Ik krijg (o.a ) hiervoor nu hulp bij een psycholoog en daarvan kreeg ik dus de opdracht deze vragen aan verschillende mensen, ook mensen die je niet kent en niet van je situatie weten, te stellen. Bedankt voor de hulp!
Mijn dochter van 17 was laatst ziek en heeft ook in de bus overgegeven..
Niemand hielp ( ze vroeg om hulp en was zo ziek )
Ze is de bus maar uitgegaan en haar opa en oma( mijn ouders) zijn haar op komen halen ( ik was ad andere kant van het land )
Was idd een nare ervaring, maar ze is er wel overheen.
vuurneon schreef:1) Wat zou je reactie zijn als iemand die bij je in de bus zou zitten ( evt. je buurman ) zou over moeten geven?
Gelijk mijn zakje aanbieden die ik altijd bij mij hem en lang haar vasthouden en een muntje aanbieden na die tijd.
2) Wat zou je van deze persoon vinden?
Sneu
3) Hoe zou je zelf reageren als je moest overgeven in de bus?
Op het moment zelf zou het mij een rotzorg zijn, al zouden 10000 mensen mij aanstaren. Ben dan met - ding bezig; alles eruit gooien en daarna ben ik toch te beroerd ik mij er druk om te maken.
(Ben wagenziek dus het is mij vaker overkomen dus vandaar ook dat ik altijd een spuugzak mee heb)

(al heb ik er 2 meegegeven aan de politie omdat die te dronken waren
)TessaKaizoku schreef:Hoi Bokkers,
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen hiermee! Ik zou graag een paar vraagjes willen stellen.
1) Wat zou je reactie zijn als iemand die bij je in de bus zou zitten ( evt. je buurman ) zou over moeten geven?
Helpen, wat drinken geven (toevallig altijd bij me), doekje aangeven en als het mogelijk is even de boel opruimen.
Ja jeetje kan iedereen overkomen hoor. Behalve wanneer iemand moet overgeven door overmatig alcohol gebruik, grow up.. Dat vind ik echt verschrikkelijk haha
Uhmm tja ik ben daar te nuchter voor denk ik, gewoon even opruimen, wat drinken en misschien hapje frisje lucht als dat mogelijk is.
Heel erg bedankt voor de tijd alvast!
phormicola schreef:1) Wat zou je reactie zijn als iemand die bij je in de bus zou zitten ( evt. je buurman ) zou over moeten geven?
Een paniekaanval krijgen en proberen zo snel mogelijk uit de bus te komen
Een ontzettend smerig iemand die beter had op moeten letten
Ontzettend paniekerig en ik zou waarschijnlijk aan de noodrem trekken zodat ik niet in de bus zelf hoef over te geven
TessaKaizoku schreef:Hoi Bokkers,
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen hiermee! Ik zou graag een paar vraagjes willen stellen.
1) Wat zou je reactie zijn als iemand die bij je in de bus zou zitten ( evt. je buurman ) zou over moeten geven?
Ben er niet zo vies van, zou wat doekjes aangeven en kauwgompje geven
Rot voor diegene
Heb het zelf als eens gehad, voelde me benauwd in de bus, kreeg veel slijm. Ben toen snel de bus uitgegaan (net op tijd) en meteen de bus terug naar huis gepakt, kon zo echt niet naar school
Heel erg bedankt voor de tijd alvast!
quera schreef:phormicola schreef:1) Wat zou je reactie zijn als iemand die bij je in de bus zou zitten ( evt. je buurman ) zou over moeten geven?
Een paniekaanval krijgen en proberen zo snel mogelijk uit de bus te komen
Een ontzettend smerig iemand die beter had op moeten letten
Ontzettend paniekerig en ik zou waarschijnlijk aan de noodrem trekken zodat ik niet in de bus zelf hoef over te geven
Alsof iemand er altijd iets aan kan doen dat hij of zij moet overgeven