Nu voordat ik deze wil gaan ruilen vraag ik me af of ik er ook iets anders aan kan doen? Kun je leren anders te liggen? Ik probeer steeds vaker op mn rug te gaan liggen maar dat werkt niet altijd

Dus brand maar los!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

tamary schreef:Schapenvachtje er onder. (ikea ludde als probeersel) wordt wel vaker gebruikt bij mensen met doorlig plekken/mensen die langdurig liggen/zitten.
)Diaz schreef:Ik ben ook een zijslaper met breede heupen, ik heb een matras met een latex-toplaag, dat scheelt al iets, maar wen mezelf er aan iets door te draaien, dus net wat meer je billen omhoog zegmaar haha.. zo komt er niet meer een enorme druk op.
Ik heb nml sinds mijn zwangerschap bladieblatunnelsyndroom ofzo.. waardoor mijn armen en benen met het minste geringste slapen. heel naar!

?
mayniac_val schreef:Regelmatig even omdraaien (het matras dan) zodat je geen doorlig plek krijgt?
Joolien schreef:Dat is goed om te weten Shenvallie want ik begon al te twijfelen aan mijn Ikeamatras...
Zal het nog verschil maken of je op een boxspring ligt trouwens? Zijn dat andere latten of zoiets?
).
)