kruitvat color remover

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

banditlove

kruitvat color remover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-13 11:17

Hallo,:)

Ik werk toevallig bij de kruitvat en zag van het kruitvat merk een nieuwe verpakking staan het is color remover. Het schijnt dat je dan je eigen haarkleur weer terug krijgt zonder bleekmiddel etc. Het leek me een intressant product heb verschillende meningen gelezen over dit product. Ik heb eigenlijk nu groten deels blond haar door heeeel veeel highlights alleen zit er nog een klein beetje een warme kleur in op de plekken die nog niet geblondeerd zijn. Ik vroeg me af of die die kleine licht warme stukjes en nog uit kon krijgen met dat product?

Mensen ervaring met dit product?

_Tara_

Re: kruitvat color remover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 08:05

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 11:01

Bij mij hielp het niet.. mijn haar is nog steeds donkerder dan mijn eigen haarkleur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 23:29

Ik ben hier dus ook ontzettend benieuwd naar!
Verf mijn haar al jaren en is niet altijd goed gegaan! Heb zo ongeveer iedere kleur wel gehad!

Het liefst ga ik nu terug naar mijn eigen kleur.
Oorspronkelijk was dit ook de bedoeling, maar de kapper heeft het maar iets te donker geverfd... Ik vroeg om medium blond, maar kwam er donker bruin uit.
Na een paar daagjes wennen vond ik de kleur toch eigenlijk wel mooi, dus heb het zo laten zitten.

Ondertussen wil ik toch eigenlijk weer terug naar mijn eigen kleur, dus gooide er iets lichter bruin over, zodat ik een stapje dichterbij de oplossing zou zijn.
Jammer genoeg ben ik nu dus gewoon echt zwart......

Zijn er ondertussen al mensen met ervaringen met dit product?
Ik ben heel benieuwd en twijfel ontzettend omdat ik op Google goede en slechte reacties lees!

banditlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 10:07

ja daar was ik dus ook al benieuwd naar!