Heb al een weekje dat ik van die droge lippen, maar uiteindelijk komen der van die kloofjes op de lippen en langzamerhand gingen ze ook zo weer weg.
Alleen sinds gisteren lijkt het of het op m'n bovenlip open gebarsten is. Gisteren was het nog wel dun en nu is het iets dikker maar vooral hard, het irriteert en doet vooral zeer/pijn.
Heb wel al in de spiegel gekeken, de vorm van je lip (midden van de boven lip) is wat verdikt en als ik nog beter kijk lijkt het een blaar (wit/geel van kleur).
Ik heb al op Google gekeken maar daar werd ik niet echt slimmer van wat het zou kunnen zijn. Jullie misschien een idee?
Bedankt...Maar denk dat ik sowieso een afspraak bij de HA maak als ik der last van hou. Ik probeer het wel vet te houden met Uierzalf.
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.
Geplaatst: 06-10-13 06:37
Gewoon een koortslip denk ik. Die krijg ik ook altijd als mijn weerstand omlaag gaat. Niet aanzitten, het gaat vanzelf weer over. Ik weet niet of vethouden kwaad kan, maar ik doe het nooit. Verder zou je er nog koortslipcrème op kunnen doen, maar dat helpt vooral om het te voorkomen dus ik weet niet of het nu nog veel doet.
Siggislief
Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-13 06:42
Heb denk ik nu zo'n 2 weken geleden een koortslip gehad. En die was binnen een weekje weg (met koortslip spul).
Zal het der straks eens opsmeren, alleen dat zal wel een vies prutje worden als ie openbarst.