Lippen bijten... Kan het kwaad?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Lippen bijten... Kan het kwaad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:13

Ik bijt de binnenkant van mijn lippen dus stuk tot bloedens toe.
Heel erg pijnlijk, dat vooral. Maar.. kan het kwaad?

BenteMaxime

Re: Lippen bijten... Kan het kwaad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:15

Of het kwaad kan.. Tja, je zegt het zelf. Het is heel erg pijnlijk, je bijt door tot het bloed. Sowieso niet echt lekker dus. Ik bijt ook op mijn lip, dat is echt mijn tik. Ik bijt alleen absoluut niet door dus het gaat ook zeker niet bloeden. Ik zou zeggen, stop in ieder geval met het doorbijten totdat het bloed en pijn doet, want dat is natuurlijk niet fijn. Verder zou ik gewoon lekker blijven bijten als je het maar heel houd! :j

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:16

Ik denk dat je er geen ziekte's ofzo van zal krijgen :p Maar ik denk niet dat het goed is voor je lippen.
Doe anders als je thuis bent een dikke laag lippenstift op met een vieze smaak. Denk dat je dan niet lang meer loopt te bijten

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:17

Je mond geneest gelukkig heel snel, maar toch je vel wordt lijkt mij steeds dunner.
Kan je niet een stokje of kauwgom in je mond steken om op te bijten? :P

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:18

marijacindy schreef:
Ik denk dat je er geen ziekte's ofzo van zal krijgen :p Maar ik denk niet dat het goed is voor je lippen.
Doe anders als je thuis bent een dikke laag lippenstift op met een vieze smaak. Denk dat je dan niet lang meer loopt te bijten

lippenstift op de binnenkant? mmm ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:19

marijacindy schreef:

Nee, haha. Dat begrijp ik, dat je er geen ziektes van krijgt. Maar het kan natuurlijk wel zo zijn dat je vel steeds dunner word bijvoorbeeld, zoals Kaaaren zegt.

Kaaaren: Stokjes doe ik thuis ook best vaak, maar midden op straat ziet dat er een beetje vreemd uit.
Kauwgom heb ik nog nooit geprobeerd.

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:20

Hm ik doe precies hetzelfde! Zit nu onder de wondjes, best irritant..

Maartenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:20

Het lijkt me eerder dat je vel steeds dikker wordt, dat je een soort van 'eelt' krijgt omdat je het zo vaak kapot bijt.

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:21

Knert schreef:
marijacindy schreef:

lippenstift op de binnenkant? mmm ;)

Lekker toch :')

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:26

Zoethout misschien een goed stokje? :D

Ik doe t zelf niet bij m'n lippen (nouja, wel als er een wondje zit...) maar wel bij m'n wangen (met m'n hoektanden zegmaar). Heb daar ook helemaal van die bulten zitten nu :') Ik heb m'n moeder er ook al op betrapt, dus het zit in de familie :))
lippen bijt ik ook altijd door als er een wondje zit :') en tandvlees laat ik ook bloeden (dmv m'n nagels) tot t bloed lol.

Doe t al m'n hele leven en ik leef nog. dusja, t zou wel meevallen. T zou niet heel goed zijn maargoed :+

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 11:28

Ik bijt ook op me lippen. Vooral als ik zenuwachtig ben of als ik iets moeilijks moet doen. Als het heel moeilijk is dan trek ik me onderlip in me mond en bijt ik over de lip heen zelfs.

Als ik weet dat ik een stress dag heb dan neem ik pepermunt mee. Dan zet ik die tussen me tanden en me lip.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 11:33

Voor mij kan het wel kwaad: ik krijg gelijk aften als er iets stuk is in mijn mond.

lucaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 11:38

vuurneon schreef:
Voor mij kan het wel kwaad: ik krijg gelijk aften als er iets stuk is in mijn mond.

Ja idd, dat heb ik dus ook, daarom zou ik het niet doen...

_CS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 11:54

Hier ook, en niet alleen de binnenkant haha.
Is echt een tik, mijn lippen zien er nooit uit hahah.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 12:09

Hier ook een stressbijter. Je bent niet de enige!