Voordat ik haarverlies kreeg, heb ik veel last gehad van hartkloppingen. Inmiddels is dat wel een stuk minder, maar daar is de haaruitval voor in de plaats gekomen. Ik denk dat dat met elkaar te maken heeft.
Heb inmiddels al verschillende bloedonderzoeken laten doen maar daar is niets uitgekomen. Ook heb ik een hormoon/stress test laten doen en daar kwam uit dat mijn hormonen wat in de war waren en ik lichte stress heb. Heb daar voedingssupplementen voor voorgeschreven gekregen (op homeopatische basis) maar helaas lijkt dat ook niet te werken. Ik slik inmiddels al een maand of 5, B12 bij (op doktersadvies) maar ook dat lijkt geen verandering te brengen.
Inmiddels weet ik echt even niet meer wat ik moet doen. Mijn haar blijft maar uitvallen en de haarzakjes(kleine harde bolletjes) daarbij... Ik zou zo graag mijn dikke bos haar weer terug willen, maar natuurlijk eerst dat die verschrikkelijke uitval eens stopt.
Ik ben benieuwd of er bokkers zijn die ook zo'n (soort) probleem hebben gehad en wat jullie er aan hebben gedaan. En of er nog gouden tips zijn wat ik kan proberen, want zoals ik al zei.. Ik ben echt ten einde raad.
(nu ook weer
.