Gaat dit onder narcose of niet? Enkel het doorprikken dus, en geen buisjes.. Ik moet heel misschien mijn trommelvlies laten doorprikken, maar begin helemaal te trillen als iemand aan me zit te frutselen...
Dat gaat onder plaatselijke verdoving, van het prikken zelf voel je niet veel. Ik voelde alleen wat geschraap en daarna een enorme opluchting toen het vocht wegliep. Kon gelijk veel beter horen. De verdoving geeft een knetterend geluid in je oor, maar dat duurt maar kort en kriebelt alleen. Veel succes!
Vroeger als kind hebben ze dit 2x bij mij gedaan...wat een opluchting daarna, vergeet het nooit meer TS, ik mag aannemen dat je je verre van goed voelt als dit moet gebeuren? Het doet 1 seconde pijn en daarna voel je je zoveel beter.
dat mag jij zelf kiezen. kijk je loopt een extra risico als het onder algehele narcose gebeurt, want narcose an sich heeft n risico dat je er niet uit komt. en wss wordt het niet vergoed(omdat het niet medisch noodzakelijkis) moet je even je verzekeraar bellen voor de zekerheid.
hoe bedoel je? de arts kijkt eerst met een lampje hoe het eruit ziet..stelt niks voor. En als hij gaat doorprikken dan voel je alleen dat, verder niets.
Stelt inderdaad niet zoveel voor. Je krijgt waarschijnlijk een verdovende zalf in je oor gespoten en dan wordt er een klein sneetje in je trommelvlies gemaakt waarna de arts nog even wat vocht gaat opzuigen en that's it.
marleen_usar
Geplaatst: 27-09-13 08:47
Stelt niks voor het werd bij mij gedaan zonder dat ik het wist, dus gaat snel en pijn loos.