Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

, je moet genieten van je eten. ik ben zelf druk aan het afvallen. ( is hard nodig) en let goed op de hoeveelheid. alleen in het weekend mag ik dan wat "lekkers"
Bizzybijtje schreef:Iedereen neemt gewoon maar aan wat ze lezen en dat is het probleem een beetje. Er hoeft maar één iemand morgen te roepen dat groente slecht is en ineens worden er boeken over geschreven en loopt iedereen er als een kip zonder kop achteraan.
Ook mensen die gewoon letterlijk geen koolhydraten meer eten. Kom nou
jij mag wel een klein percentage hebben hoor.
karuna schreef:Bizzybijtje schreef:Iedereen neemt gewoon maar aan wat ze lezen en dat is het probleem een beetje. Er hoeft maar één iemand morgen te roepen dat groente slecht is en ineens worden er boeken over geschreven en loopt iedereen er als een kip zonder kop achteraan.
Ook mensen die gewoon letterlijk geen koolhydraten meer eten. Kom nou
Idee ik ga het boek uitbrengenjij mag wel een klein percentage hebben hoor.
Koolhydraten kun je niet zonder. Aardappelen maken niet dik, de vette jus of saus wel.
Ik let wel op mijn voeding omdat ik er nou eenmaal ook voor leer, maar daaruit komt vooral dat je niet te druk over voeding maken het beste is
). Verder ook gewoon pasta en rijst op het menu en gebakken aardappels. Als je gewoon fatsoenlijke porties eet, niet de rest van de dag je klem eet aan snoep/koek/gebak dan hou je daar een prima figuur door. Elke keer is er weer een ander o zo geweldig dieet ... hoe vaak hoor je een paar jaar later wel niet hoe verschrikkelijk slecht het eigenlijk is? Gewoon eten met gezond verstand lijkt mij veel beter werken. En iedereen weet toch dat voldoende beweging ook belangrijk is? MacavityL schreef:Ik verbaas mij inderdaad regelmatig over de reacties op dieet topics.. en hoe verder de pagina's vullen, hoe extremer de meningen worden...
Ik ben slank, eet lekker brood, rijst en pasta.. wordt je echt niet dik van hoor..
Karuna: ik ondersteun juw pleidooi voor/ tegen al die malle producten in de schappen. "Vanilleyoghurt" (zelf mengen kan toch ook?)