'Knuffelen' met een veulen, nu hoofdpijn.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

'Knuffelen' met een veulen, nu hoofdpijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 11:53

Gister heb ik een steigerend veulen op mijn hoofd gehad. Dat deed best zeer, kreeg zijn hoeven op mijn hoofd en daarna bleef ie hangen op mn schouders. Nu heb ik last van mn hele lijf, zo'n veulen is zwaarder dan je denkt :') maar m'n hoofd is ook niet echt lekker. Gisteravond met slapen kreeg ik ontzettend veel druk op mn voorhoofd. Ik heb best lang geslapen, nu ben ik duf maar nog steeds hoofdpijn.
Wanneer moet ik me echt zorgen gaan maken? Ik voel me verder wel redelijk ok, gister na de klap wel duf geweest maar gisteravond ging t aardig al had ik wel last van mn buik.

Een ding weet ik wel, veulenknuffelen is geen aanrader :')

_Saar

Re: 'Knuffelen' met een veulen, nu hoofdpijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 11:55

Sja wat moeten wij hiervan zeggen? Huisarts even bellen?

Ik kan wel zeggen dat ik denk dat er niets aan de hand is maar daar heb je zo weinig aan. Als ik gelijk heb heb je je enkel een telefoontje naar de huisarts bespaard en als ik het fout heb heb je een groter probleem.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 11:57

Ik zou me eigenlijk na een paar uur al zorgen gemaakt hebben. :x Je hoofd is niets om "aan te kijken". :n Daar kan je beter 1x te veel mee gaan dan 1x te weinig.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 11:58

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 11:58

Zo'n veulen geeft alleen al een harde dreun op je hoofd,het hoeven niet eens alleen maar de hoefjes te zijn.
Gewoon effe je H.A. bellen en die zal je wel zeggen of je toch even moet langs komen of dat je het een paar dagen kan aankijken.

Omaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 12:02

Gewoon even bij HA laten checken of je hersenschudding hebt. Kan best met zo'n klap van zo'n veulen op je hoofd. Is binnen halve minuut gebeurd. (iets met dat je een vinger moet volgen met je ogen oid) En anders gewoon even lekker rustig aan doen :) (met hersenschudding natuurlijk sowieso rustig aan doen ;) :P ) enne: niet meer veulenknuffelen :P

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 12:02

Ga even langs je huisarts. Een hersenschudding kan erg vervelende gevolgen hebben en nog maanden doorblijven sudderen als je het negeert. Mocht het idd een hersenschudding zijn, hoe moeilijk het ook is, veel rusten en slapen :j

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 12:03

De huisarts bellen voor het geval dat en echt al je klachten melden inclusief je buikpijn.

Een dergelijk knuffeltje met een 5 maanden arabiertje heeft mij eens een ruime halve dag ziekenhuis opgeleverd omdat ze bang waren voor een gebroken jukbeen, oogkas. Uiteindelijk alles zwaar gekneusd en een fijne hersenschudding maar ze wilden het zeker weten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 12:05

Dan toch maar even bellen idd...

Karuna ik heb mazzel gehad dat ik geen hoef in mn gezicht heb gehad. Brr helemaal als ik jouw verhaal hoor...

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 12:06

Goed zo, doe dat maar. Sterkte hoe dan ook met de spierpijn en hoofdpijn.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 12:06

Jij hebt een aanvaring met je hele lijf gehad en je hoofd ook nog. Dat komt net zo hard aan dan wel harder.

Dat bij mij was een lollig hengstensparteltje met 2 dunne arabiervoorpootjes. :+ meneer was ook vrij snel daarna hengstaf trouwens. ~~}>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 12:16

Ik hoef nog niet langs te komen, wel in de gaten houden dat als de hoofdpijn erger word ik weer moet bellen. Verder wat rust houden.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 12:24

Beterschap!!!

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 12:29

Ik zag de topictitel en wist gelijk dat jij dat was :'). Beterschap Jolien, hopelijk niets ernstigs!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 19:49

Gaat gelukkig al stukken beter, wel wat bulten op mn hoofd :') En gisteravond wat moe maar verder valt het gelukkiug allemaal mee :)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 21:30

Fijn Joolien! dat het weer stukken beter met je gaat.