Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Maar dat moet je liggen.
* want dat vest is leuk, maar via je hoofd verlies je pas echt warmte. En ALTIJD warme uiteinden hebben, zegt de mevrouw met extra huissokken aan en een paar vingerloze handschoentjes die standaard op het werk liggen. Het ALLES ergste is dat gevoel dat je het koud hebt tot op je botten...brrr ik gooi wel een extra deken over mijn dekbed.
K sta echt in brand als ik op school kom, en ik fiets tot ong 5 a 10 graden nog zonder jas omdat ik t anders zo warm heb 
justdiesel schreef:@Zunzuncito,
Moeilijke naam hahaha
Ja inderdaad, mijn handen en voeten zijn altijd ijsklompjes....
Slaap in de winter ook altijd met sokken aan, anders worden mijn voeten niet warm en slaap ik dus echt niet!
Ja dat koud hebben tot in mijn botten voelt echt als armoede lijden.....verschrikkelijk vind ik dat....
En dan werk ik ook nog eens 2 dagen per week in een slagerij waar alles wat je aanraakt koud is.....in de winter echt de hell!
@moonsparkle,
Winter trui heb ik dan nog niet, maar tegenwoordig heb je niet eens meer van die lekkere warme truien...
Alleen maar van die dunne dingen of gebreide dingen, allebei iets waar ik niks aan heb...
@Cerilene,
Misschien wel een keer verstandig om langs de huisarts te gaan, maar heb altijd zo'n hekel om voor flauwekul dingen langs een arts te gaan....
Ik heb gewoon geen trek om tussendoor gezonde dingen te snacken, en als ik dat wel doe dan lust ik s'avonds geen eten meer...
speurneusc schreef:de grootste oorzaak bij mij is dat ik een hele lage bloeddruk heb van mij zelf, mijn moeder heeft dit ook en mijn oma had dat ook. ik heb het zelden te warm, maar omdat ik altijd heel dik ben aangekleed is dat geen probleem, dan pel ik gewoon 1 laagje eraf.
De kachel en verwarming gaan hier nog niet aan, ik doe een extra trui aan en een trainingsbroek aan als ik thuis ben. Slofjes aan
En op school hou ik 9 vd 10x mijn jas aan.
. Heb het ook altijd koud, en mijn vriend heeft het dus altijd warm. Dat is altijd een hell in de auto haha ..
Mando schreef:Misschien even checken op schildklier. Een van de bekendste symptomen... koud hebben