Fitness

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

DearLove

Fitness

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-13 19:56

Hallo allemaal,

Ik heb het aanbod gekregen om samen met een vriend te gaan fitnessen en dit lijkt mij heel leuk maar ik had wel 1 vraag in mijn hoofd. Ik heb namelijk een blessure aan mijn knieën het gaat hierbij om te lange kniebanden, deze zorgen er voor dat als ik niet oplet of teveel tegendruk krijg mijn knieschijven ontwrichten en ik weer een hele tijd voorzichtig moet doen. Hierbij dus de vraag, wat is er voor mij te doen als ik ga fitnessen?

Droomster

Re: Fitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 20:00

In een goede sportschool hebben ze iemand die je daarin prima kan begeleiden & precies weet te vertellen welke apparaten jouw knieën teveel zullen belasten en welke wel te doen zijn.

Dus ik zou langsgaan bij de sportschool, kan je meteen een kijkje nemen en sfeer proeven. Vaak is daar even een 'kennismakings'-afspraak voor maken wel handig. Dan weet je zeker dat de trainer beschikbaar is.. ;)

Thats_Me

Re: Fitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 07:44

Als jullie naar een sportschool gaan krijg je eigenlijk altijd wel een voor jouw afgestemd programma. Als jouw knieën zo'n probleempunt zijn kan daar natuurlijk rekening mee gehouden worden. Wat hierboven ook al gezegd wordt maak een eerste afspraak en kijk wat voor programma ze voor je opstellen. Kun je altijd nog beslissen.