Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
gabyfedde schreef:Persoonlijk zou ik nooit afgaan op de mening van een tandartsassistente. Als jij morgen bij een tandarts gaat werken ben je ook tandartsassistente, je hebt daar geen opleiding voor nodig.
Als je het afvies van de tandarts niet ok vindt kan je altijd voor een second opinion naar een andere tandarts (liefst tandarts-gnatholoog in jouw geval). In welke regio zit je?
gabyfedde schreef:Betteke: laat je dochter doorverwijzen naar een tandarts-gnatholoog. Is ze nooit orthodontisch behandeld?
amillia: Goed dat tandartsassistentes in Dld wel een studie moeten volgen. In Ned is het helaas niet verplicht (vrij beroep). Ben jij orthodontisch behandeld?
amillia schreef:gabyfedde schreef:Betteke: laat je dochter doorverwijzen naar een tandarts-gnatholoog. Is ze nooit orthodontisch behandeld?
amillia: Goed dat tandartsassistentes in Dld wel een studie moeten volgen. In Ned is het helaas niet verplicht (vrij beroep). Ben jij orthodontisch behandeld?
Nee (helaas) niet. Ene tandarts vond het nodig toen wel een eerste consult gehad en daarna voor het tweede consult door omstandigheden naar een andere tandarts gewisseld die het onzin vond(maar was achteraf een vervelende hork die fouten gemaakt heeft) en niet door gezet
chocobroodje schreef:Ik heb een kroon gekregen rond mijn 19de Ben er nu nog steeds heel erg blij mee! Je ziet er niks van en na 2 dagen wennen voelt het als je eigen tand. Juist omdat je zo jong bent zou ik voor een kroon gaan, daar heb je minimaal 10 jaar plezier van