Laat ik even voorop stellen dat ik absoluut niet ben van het openen van topics op MW. Maar nood breekt wet zullen we maar zeggen.
Als ik morgen nog steeds zo crepeer van de rugpijn dan zal ik uiteraard de HA even contacten.De afgelopen tijd heb ik met enige regelmaat rugpijn. Het zitten middenin. De laatste weken begon het steeds meer uit te stralen/ zakken naar mijn onderrug. Maar met een Voltaren K op zijn tijd was het prima te doen.
Helaas is de rugpijn deze avond weer op komen zetten en wordt het met het uur erger. Het is echter nu zo erg dat ik van gekkigheid niet weet waar ik het zoeken moet. Ik heb al Voltaren K pilletjes ingenomen maar dit werkt helaas niet. Zitten is een ramp, plat liggen met gestrekte of opgetrokken benen is verschrikkelijk, met lopen heb ik het idee dat ik zo door m'n benen kan zakken. Al met al geen pretje dus. En ik weet mezelf geen houding aan te nemen.
Goed, mijn vraag: wie heeft er nog goede huis, tuin en keuken tips om de rest van de avond en nacht door te komen?
(Wellicht had ik al wat eerder naar de HA moeten gaan, maar goed, daar heb ik nu even niet zoveel aan.
)Groetjes Sanne

Ik ben al een paar dagen ziek nml. Maar heb niet het idee dat ik een blaasontsteking heb die dan uit de hand is gelopen en is overgeslagen in een nierbekkenontsteking.
Zij kreeg een verwijzing voor maatschappelijk werk en volgens mij wist die frouw echt niet wat ze met haar aan moest want er was niks! 's avonds weer heel erge klachten en we zijn naar de hap gegaan, bleek ze al even met een nierbekkenontsteking te lopen! Dus vandaar mijn gedachten hierover omdat zij ook niet echt problemen had met plassen.