Ik ben al wekenlang moe, niet lekker, heb last van winderigheid en mijn darmen (maar heb ook spatische darmen), ben sinds drie weken ontzettend misselijk en heb een eetlust van hier tot tokio (terwijl ik dus kotsmisselijk ben??).
Bij de huisarts geweest en bloedonderzoek gedaan maar daar kwam niks uit... een kleine afwijking aan mijn lever alleen maar dat zou geen problemen moeten veroorzaken.
Heb maagzuurremmers meegekregen maar die werken eigenlijk ook totaal niet..
Toen ik net aan het googlen was kwam ik werkelijk maar op een ding uit:
een lintworm, ik dacht dat je bij een lintworm altijd af moest vallen maar dit blijkt dus totaal niet waar te zijn! ook is het heel veel voorkomend dat je een hongergevoel hebt en gewoon je normale gewicht behoud....
Ik weet natuurlijk niet of het een lintworm is want volgens mij komt dat niet zo veel voor maar ik ben er nu toch wel een beetje bang voor, het ziet er zo vies uit en het idee is ook gewoon een beetje eng

Ik ben ook bang dat mijn HA mij niet serieus neemt met een lintworm ( hypchondrisch verleden)...maar het lijkt er nu toch echt op.....
En volgens mij moet je voor medicatie naar de HA en kun je voor alles wormen behalve een lintworm iets bij de apotheek halen...oliebol zeg..
maar ik vraag me dus af of er hier bokkers zijn die ooit zo'n ding
hebben gehad en wat hun klachten waren??