Ik zal me even voorstellen. Ik ben een paardenliefhebber van 33 jaar. Mijn man en ik hebben twee heerlijke paarden. Een lief nuchter dressuurpaard van Voltaire en een groot superbraaf springpaard Van Sire Major de la Cour. We zijn ontzettend blij met ze en ze staan op een hele fijne kleine pensionstal waar ze de hele dag lekker op de wei staan en echt paard kunnen zijn. Voor mij is een droom uitgekomen. Alleen ben ik zo bezorgd over ze. Het is zo erg dat ik iedere nacht over ze droom. Maar geen fijne dromen. Ik droom o.a. dat ik ze vergeten ben bij de vereniging of dat mijn paard zijn benen breekt. Echt de gekste dromen. Ik kan beter zeggen dat het nachtmerries zijn. De kerels zijn echt hartstikke gezond en ze komen niets te kort. Ik vind het zo vervelend, omdat ik dan zo wakker schrik en soms zelfs door de kamer ren
met mijn hart in de keel. Heeft iemand dit ook meegemaakt en hoe ben je hier mee omgegaan?

Iets in de zin van "ik wil rustig slapen, met fijne dromen. Mijn paarden zijn in orde, daar hoef ik me niet druk over te maken"