Gisteren werd ik wakker met onwijze keelpijn aan de linkerkant van mijn keel. In de loop van de dag werd dat minder en werd ik verkouden. Vannacht ging mijn keel steeds meer pijn doen en net werd ik wakker met heel veel pijn aan de rechterkant. Na eens in mijn keel te hebben gekeken
zie ik dat er gaten in mijn amandelen zitten. Vooral een grote aan de kant die nu nog pijn doet.... Slikken is niet echt prettig en mijn stem is weg en ik lig ontzettend te snotteren.Heb ik nou een verkoudheid of een keelontsteking, of misschien beide?
Aspirine helpt gelukkig wel!
Hoe lang gaat dit duren, heb zaterdag namelijk een wedstrijd waar ik al maanden naar toe leef...
Die zijn ervoor om troep op te vangen en later kunnen ze dat er weer uitdrukken. Daarom krijgen sommige mensen vieze stinkende steentjes in hun mond.
er staat op bij beginnende keelpijn maar ook als je al keelpijn hebt helpen ze ook goed! (Zo heb ik een festival overleefd samen met een pijnstiller) Als je de klachten binnen 2 weken niet minder worden moet je wel naar de HA misschien heb je angina.